20/08/2001 Esports
El Palamós va perdre per 0 a 2 davant del Figueres a la cinquena eliminatòria de la Copa Catalunya. Els palamosins que van acusar el desgast físic després de jugar 3 partits en 5 dies, van caure davant d´un Figueres que va marcar el primer gol en el minut 36 mitjançant Pagès. El segon gol va arribar a la segona meitat i el va aconseguir Fernando als 58 minuts gràcies a una errada del porter palamosí Roberto.Al final del partit, el president-entrenador del Palamós Dmitri Piterman es va queixa que el camp estava excessivament regat. El nordamericà satisfet per la imatge que està donant el seu equip en aquesta pretemporada, lamentava que els seus jugadors estaven fosos a la segona part per haver fet tants partits en tan poc temps.
Josep Colomer un altre dels tècnics del Palamós va dir textualment que jugar 3 partits en 5 dies davant rivals d´entitat és "una animalada".
Per la seva banda, l´entrenador del Figueres Pere Gratacós, estava satisfet amb el triomf del seu equip. Gratacós va tenir també paraules d´elogi cap al Palamós.
Totes les notícies:
24/10/2025 - Palamós demana activar el dispositiu de seguretat Kampai
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, ha demanat que s'activi al municipi el dispositiu de...
24/10/2025 - L'Ajuntament buscarà un lloc públic on onegi la senyera, sense renunciar a l'estelada
El Ple de l'Ajuntament de Palamós ha rebutjat aquesta setmana la moció de VOX que reclamava...
24/10/2025 - El Marella Voyager fa la penúltima escala de creuer d'aquest mes
Amb un total de 10, el mes d'octubre és el que té la major activitat d'escales de creuer...
24/10/2025 - Concert solidari 'Tu ho fas possible' a benefici de Creu Roja Palamós
Aquest diumenge, Creu Roja Palamós organitza l'onzena edició del concert solidari 'Tu ho fas...
24/10/2025 - Espectacle de dansa grupal 'How are you?', dins l'Ona~Dance
El festival de tardor de dansa contemporània Palamós Ona~Dance continuarà aquest dissabte al...