07/05/2001 Política
El grup municipal del Partit dels Socialistes entra al ple de demà fins a cinc mocions per tal que s'aprovin a la sessió. De fet, tres d'elles ja havien estat debatudes al ple de març, i feien referència a diferents problemàtiques de Sant Joan, i el vial del port. L'equip de govern hi va votar en contra, al.legant que ja s'anava treballant sobre aquests àmbits. El PSC critica que en aquests dos mesos no s'ha tocat absolutament res sobre els problemes, i que tot segueix igual. Això els ha impulsat a tornar a presentar de nou les mocions.El regidor socialista i portaveu del grup Emili Pérez, destaca que les mocions havien estat presentades al ple de març, però l'equip de govern les va tombar perquè, tal com van explicar, s'hi estava treballant.
Emili Pérez diu que no s'ha fet res sobre aquests aspectes, i tornen a entrar les mocions. Així ho faran, cada dos mesos, si noten que no s'arreglen els fets denunciats.
Totes les notícies:
20/03/2026 - Xavi Verdaguer dona consells pels bons hàbits alimentaris i d'estil vida per millorar l'energia i el rendiment dels nostres fills i filles
El nutricionista i fisioterapeuta Xavi Verdaguer va parlar ahir a Palamós dels habits alimentaris...
20/03/2026 - 'El Quart Trimestre' o la maternitat més enllà del part
L'edifici Fleming del complex assistencial de Palamós ha estat aquest matí l'escenari de la...
20/03/2026 - Ruta guiada pel termenal de Palamós, aquest diumenge
Amb motiu de la restitució, recuperant-ne les fites, de la línia de terme que separava antigament...
20/03/2026 - '(Re)Coneguem la nostra història': les dones de Palamós a través dels seus oficis
Encara en el marc dels actes commemoratius del Dia Internacional de les Dones, el Servei d'Igualtat...
20/03/2026 - Desfilada de roba de segona mà a benefici de Càritas
Càritas Interparroquial Palamós-Sant Joan organitza aquest diumenge una altra edició de la...