09/03/2001 Cultura
Anem tot seguit amb la resta d´activitats del cap de setmana.
Com cada segon divendres de mes, tenim converses de taverna a "Ca la Pepa Caneja". Avui a més, hi serà present el programa de TV3 "En directe".Aquesta activitat consisteix en converses al voltant de temes mariners amb les persones que els van viscut directament. Aquesta iniciativa està organitzada pel Museu de la pesca, i es fa de 7 a 8 del vespre.
Diumenge dia 11 de març, es fa la festa de Sant Josep Oriol. Es tracta d´una trobada Comarcal de Joventut al Santuari de Bell-lloc. Aquesta trobada inclou diverses activitats:
A dos quarts de deu del matí hi haurà una marxa Popular Muntanyenca. A les 11 hi haurà les ofrenes florals. Un quart d´hora més tard, s´oferirà una audició de sardanes amb la Cobla Baix Empordà. A dos quarts d´una del migdia, una processó i missa solemne presidida pel bisbe de Girona.
A les dues es farà un dinar de germanor.Posteriorment a les 4 de la tarda un recital poètic i jocs infantils, i a dos quarts de sis el comiat amb el cant dels adéus.
D´altra banda, fins diumenge es pot visitar l´exposició "Cugat, del carrer del sac a Beverly Hills". Estarà oberta demà dissabte de sis a vuit del vespre, i diumenge de dotze a dues del migdia.
Totes les notícies:
05/11/2025 - L'atur puja a Palamós per quart mes consecutiu
El nombre de persones que busquen feina a Palamós va pujar d'un 6 per cent a l'octubre, i es va...
05/11/2025 - Les bases de Junts a Palamós deixen en mans de la direcció del partit la tria de l'alcaldable
Després que Raimon Trujillo va anunciar fa unes setmanes que no tornarà a ser l'alcaldable de...
05/11/2025 - Càritas, pendent del permís de la parròquia per reobrir el SABI
Càritas Interparroquial Palamós i Sant Joan espera reobrir aviat el Servei d'Atenció Bàsica...
05/11/2025 - L'Ajuntament reedita els estudis sobre els orígens de Palamós i Sant Joan
Per fomentar la participació en la consulta sobre el topònim municipal, i fer que la ciutadania...
05/11/2025 - Les barques de pesca de Palamós centraran avui el cicle 'Imatges que fan parlar'
El Museu de la Pesca de Palamós acollirà aquesta tarda la segona sessió d'aquesta temporada de...