16/01/2001 Política
L'Ajuntament de Palamós estava interessat en aquesta màquina de tren, una de les que van fer popular el carrilet, la línia fèrria clausurada l'any 1969.
Concretament, tal com ha sabut aquesta emissora, l'Àrea d'Urbanisme i Medi Ambient tenia un projecte de col.locar-la a l'entrada del municipi, al giratori de Sant Joan, a l'alçada del principi vial. Tot estava més o menys enllestit, però faltava el principal, adquirir la màquina.La locomotora del tren Petit porta el número 20. Ha estat conservada per un palamosí durant molts anys, en un pati a la zona del port, on abans hi havia un restaurant. El particular va comprar la màquina diesel en un magatzem de ferro de Sant Sadurní d'Anoia.
El regidor d'Urbanisme i Medi Ambient, Lluís Vidal, ha confirmat a aquesta emissora que el seu departament tenia interès en l'adquisició d'aquesta màquina, però que Sant Feliu s'ha avançat. Igualment, vol esperar-se a demà per fer declaracions, perquè tal com assegura, encara no hi ha res veritablement tancat. Per bé que des de Sant Feliu s'assegura que la compra és ben tancada, el regidor de Palamós diu que en aquests moments encara hi ha possibilitats. De moment, però, la màquina ja se l'han emportat aquest migdia dues potents grues cap a Sant Feliu de Guíxols.
Totes les notícies:
15/09/2025 - El tranvasament de sorra des de Palamós inicia les obres d'estabilització de les platges de Sant Antoni
L'administració de Costes de l'Estat dona avui el tret de sortida a les obres per millorar la...
15/09/2025 - Fins a final de mes es poden votar els projectes d'inversió del pressupost participat
Fins a finals d'aquest mes de setembre hi ha marge per votar els projectes que opten a les...
15/09/2025 - Palamós reparteix 27.500 euros per a projectes de cooperació i solidaritat
L'Ajuntament de Palamós ha adjudicat les subvencions per a projectes de cooperació i solidaritat...
15/09/2025 - La Diputació de Girona ajuda els ajuntaments en polítiques d'habitatge
Els municipis de Palamós i de Calonge i Sant Antoni són alguns dels beneficiaris de les ajudes...
15/09/2025 - Teresa Fargas exposa 'Històries mínimes: fotografia de carrer' a la Biblioteca Municipal
La Biblioteca Municipal de Palamós acull des d'avui i fns al 20 d'octubre proper, l'exposició de...