10/06/2021 Cultura - Jordi Rodríguez
Rafel Nadal signant a Girona exemplars del seu darrer llibre, "Mar d'estiu". (Foto: Diari de Girona).
L'Espai del Peix de Palamós serà aquesta tarda l'escenari de la presentació del llibre de Rafel Nadal 'Mar d'estiu', en un acte organitzat pel Museu de la Pesca i Univers llibres. 'Mar d'estiu' es va editar l'any passat i és una aproximació sentimental de l'autor al Mediterrani i als pobles i cultures que en formen part.
En el llibre, Nadal explica quin significat personal té el mar en la seva vida, relata els viatges que ha fet per diversos llocs del Mediterrani, i finalment reflexiona sobre el paper que han tingut els viatges a través de la Mediterrània en la història i el desenvolupament de la cultura occidental. Per Rafel Nadal hi ha una transversalitat molt clara en tot aquest procés.
La presentació del llibre 'Mar d'estiu' a l'Espai del Peix es farà a les set d'aquesta tarda. Rafel Nadal estarà acompanyat pels pescadors palamosins Francesc Benaiges i Francesc Subirats.
Totes les notícies:
01/07/2025 - El contracte de gestió de residus de Palamós surt a concurs públic
L'Ajuntament de Palamós ja ha iniciat el procés de licitació del contracte dels serveis de...
01/07/2025 - SOS Costa Brava denuncia ocupació massiva i fondejos il·legals a Castell-Cap Roig, i acusa les administracions de passivitat
La plataforma SOS Costa Brava insisteix en l'impacte que està tenint la nàutica recreativa en la...
01/07/2025 - Una dona beguda topa amb diferents cotxes aparcats i fuig
La Policia Local de Palamós ha denunciat penalment una conductora beguda, que la nit d'aquest...
01/07/2025 - El Govern demana extremar les precaucions en el bany
El 15 de juny passat va començar la campanya de bany a les platges catalanes, i des d'aleshores ja...
01/07/2025 - Palamós activa mesures contra el mosquit tigre
L'Àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós està implantant mesures de prevenció del...
Notícies relacionades: