07/06/2021 Cultura - Jordi Rodríguez
Imatge d'arxiu del castell de focs artificials de la Festa Major de Palamós. (Foto: Josep Lois).
A partir d'avui ja es poden retirar les entrades pels diferents actes de la Festa Major de Palamós 2021. Els tiquets són gratuïts però s'han de reservar perquè els actes es fan amb limitació d'aforament. Estan disponibles en pacs de dues localitats, i no són numerades per fer possible un increment de l'aforament previst, en cas que les mesures sanitàries ho permetin. La Festa Major de Palamós programa al voltant d'una trentena d'actes per a tots els públics, entre els dies 23 i 26 d'aquest mes de juny.
Les entrades es poden aconseguir a través del web de La Gorga, o també presencialment a les oficines de l'Àrea de Cultura, a La Gorga mateix, de dilluns a divendres, de nou a dues. Els actes culturals, lúdics i festius de la Festa Major de Palamós 2021 són totalment gratuïts. Tindran lloc en diferents espais del municipi, majoritàriament a l’aire lliure, amb un aforament limitat i garantint totes les mesures de seguretat sanitària vinculades a la COVID-19. Una de les principals novetats de la programació de la Festa Major d’enguany és la creació de l’Espai Festa, a la plaça de Josep Sarquella, on es duran a terme gran part dels actes festius. Aquest és un espai ampli, que permetrà a l’organització tenir un control de l’aforament màxim, amb tot el públic assegut i garantint poder mantenir la distància de seguretat entre les cadires. A banda de la plaça de Josep Sarquella, també es realitzaran activitats a l’Arbreda Municipal, al Teatre La Gorga, a la Biblioteca Lluís Barceló i Bou, a la Capella del Carme, pels carrers de Sant Joan, a Galeries Carme, al Museu de la Pesca, al
Pavelló Municipal i al passeig del Mar. Concerts, espectacles, vermuts, cinema a la fresca o visites guiades són alguns dels esdeveniments que s’inclouen en aquest programa organitzat per les àrees de Cultura i Joventut de l’Ajuntament de Palamós i que compta amb la col·laboració d’entitats i associacions locals. Núria Botellé, és la regidora municipal de Cultura.
Com ja va explicar Ràdio Palamós, la Festa Major d'aquest any recupera també, amb limitacions, la fira d'atraccions a l'aparcament de la platja Gran, que obrirà a finals de la setmana que ve.
El programa complet de la Festa Major de Palamós 2021 el podeu consultar en un document adjunt a aquesta notícia, al web palamoscomunicacio.cat.
Totes les notícies:
12/09/2025 - Avui i demà es pot anar a donar sang al passeig del Mar
Avui divendres i demà dissabte el Banc de Sang i Teixits de Catalunya té destacada una unitat...
12/09/2025 - Augmenta la satisfacció dels pacients ingressats a l'hospital de Palamós, segons l'estudi PLAENSA
L'edició del 2025 de l'estudi PLAENSA, el Pla d'enquestes de percepció, experiència i...
12/09/2025 - La Cambra de Comerç de Palamós impulsa formació d'IA per a emprenedors
Amb l'objectiu de reforçar el seu suport a la innovació i l'emprenedoria, la Cambra de Comerç de...
12/09/2025 - Romiatge comarcal al santuari de la Mare de Déu de Bell-lloc
Palamós celebrarà aquest dissabte el tradicional romiatge comarcal al santuari de la Mare de Déu...
12/09/2025 - Adéu a la llevadora Margarita Adroher
Palamós va acomiadar ahir Margarita Adroher, històrica llevadora de Palamós durant 45 anys, i...