06/04/2021 Esports - Jordi Rodríguez
Amb la victòria del passat divendres el Palamós se situa com a quart classificat de la taula.
El Palamós Club de Futbol ha tret un bon rendiment, en línies generals a la vuitena jornada de la lliga de la Primera Catalana. Els palamosins han sumat els tres punts en la visita al camp del cuer, La Jonquera, i s'han trobat amb l'afegit de l'ensopegada a casa del Llagostera B, que es va veure sorprès pel Lloret per un ajustat 2 a 3. Hi ha canvi de líder, ara és el Tona, i el Palamós retalla punts a pocs dies de rebre els llagosterencs a l'Estadi Municipal.
En les últimes setmanes, el Llagostera B s'havia abonat al liderat d'aquest grup de la Primera Catalana i havia arribat a sumar un avantatge de set punts en relació al Palamós. Els dos equips es veuran les cares aquest diumenge que ve a l'Estadi Municipal Palamós-Costa Brava, i ho faran amb una diferència més estreta. Ara els separen quatre punts després de la sorprenent derrota del Llagostera B, a casa, contra el Lloret. Sorprenent fins a cert punt perquè la igualtat és la nota dominant en aquest grup, després de vuit jornades de competició. Ara el Tona és el líder amb 17 punts, seguit del Llagostera B amb 16. Tercer és l'equip de l'Escala, amb 14 punts, mentre el Palamós és quart, amb 12. Els palamosins escalen posicions després de la victòria al camp de La Jonquera, amb un solitari i matiner gol de Sergio Garcia. Un partit que no va deixar massa satisfet l'entrenador Eduardo Vílchez. Escoltem-lo.
Des que el tècnic Eduardo Vílchez s'ha assegut a la banqueta, l'equip està imbatut amb un balanç de dos partits guanyats i dos d'empatats.
D'altra banda, aquest cap de setmana s'ha reprès la competició a la Tercera i a la Quarta Catalana. A Tercera, la Unió Esportiva Calonge es va endur els tres punts del camp del Vilartagues, amb una victòria per 1 a 2. Amb els calongins es va alinear l'atacant Víctor Pajares, que a principi de temporada es va incorporar al Palamós i que ara ha tornat al seu equip de procedència. El Calonge és un dels líders del seu grup amb tres victòries en tres partits. D'altra banda, a la Quarta Catalana, empat a zero entre la Fundació Esportiva Palamós i l'Osor.
Totes les notícies:
07/01/2026 - Palamós viu una nit màgica amb una cavalcada dels Reis marcada pel fred i la il·lusió
La cavalcada de Reis de Palamós ha estat, un any més, tot un èxit de participació. Abans, Ses...
07/01/2026 - L'alcaldessa defensa que el canvi de topònim reconeix les dues realitats del municipi
El 23 de novembre passat, una consulta popular va resoldre canviar el topònim municipal a...
07/01/2026 - Junts per Catalunya valora positivament que el nou pressupost incorpori la instal·lació de càmeres de seguretat
Junts per Catalunya valora positivament que el nou pressupost de l'Ajuntament de Palamós incorpori...
07/01/2026 - La CUP destaca negativament la poca voluntat del govern en municipalitzar serveis públics
Un dels pals de paller de l'acció política municipal de la CUP és reclamar la gestió directa...
07/01/2026 - L’Associació Arocinema dona 1.040 euros de la Quina Freak a SSIBE
Per segon any, la Quina Freak de Platja d'Aro destina un dels seus cartons solidaris a Serveis de...
Notícies relacionades: