15/10/2020 Serveis - Jordi Rodríguez
L'alcalde Lluís Puig en una Junta de Govern telemàtica durant el confinament. (Foto: Ajuntament de Palamós).
L’Ajuntament de Palamós està preparat per incrementar la quota de teletreball del seu personal. Ho diu l’alcalde del municipi, Lluís Puig, que explica que la primera onada del coronavirus va servir de punt de partida per millorar els sistemes de treball telemàtic de l’administració municipal, i tenir-ho tot a punt per si s’hi ha de tornar. En aquell moment tot el personal de l’Ajuntament va teletreballar, tret dels serveis essencials.
L'última setmana del mes de març, l'Ajuntament de Palamós va enviar a casa tot el seu personal, exceptuant aquell que fa serveis essencials, com ara Policia Local, neteja i recollida d'escombraries, o els serveis mínims de Brigada i Serveis Socials. La resta del personal va fer teletreball, la Casa de la Vila estava tancada al públic, i les gestions s'havien de fer per via telefònica o telemàtica. A mesura que el confinament va avançar i la corba de la pandèmia va anar tombant, la situació es va anar revertint. El personal va tornar a l'activitat presencial, per bé que una part ho ha seguit combinant amb la feina telemàtica. El repunt de la pandèmia i la recomanació de la Generalitat de potenciar el teletreball tant com es pugui, almenys durant les dues setmanes properes, obre la porta a tornar a explorar aquest camp. Segons l'alcalde de Palamós, Lluís Puig, ara estan més preparats.
D'altra banda, tota l'atenció presencial que es fa a l'Ajuntament de Palamós s'ha de fer obligatòriament amb cita prèvia.
Totes les notícies:
04/07/2025 - Comença el festival Rumb(A)Palamós amb un concert itinerant
Avui comença la dotzena edició del Rumb(A)Palamós, el primer festival de rumba catalana de la...
04/07/2025 - El Marella Voyager fa escala al port de Palamós
Avui hi ha la segona escala de creuer d'aquest mes de juliol al port de Palamós. La fa el vaixell...
04/07/2025 - Ernest Bertran homenatja Joan Manuel Serrat a La Gorga
Joventuts Musicals de Palamós programa aquest diumenge, en conveni amb l'Àrea Municipal de...
04/07/2025 - La plaça dels Comtes de Palamós acull la primera Mini Fest
Aquest dissabte se celebra la primera edició de la Mini Fest, una festa familiar a la plaça dels...
04/07/2025 - Jornades Europa en Blau, al castell de Calonge
El castell de Calonge serà demà dissabte l'escenari d'una nova edició de les Jornades Europa en...
Notícies relacionades: