29/06/2020 Serveis - Jordi Rodríguez
Banysites a la platja Gran de Palamós, aquest divendres passat.
Ara ens mirem com ha anat l'estadística del temps en aquesta última setmana del mes de juny. El seguiment el fem a través de les dades que ens proporciona el nostre col·laborador Josep Ribas, des de la seva estació meteorològica. Les temperatures han continuat apuntant amunt aquests dies. La màxima més alta de la setmana és d'ahir mateix i va arribar fins als 28'4 graus.
La mínima més baixa es queda en els 17'4 del dimarts, per be que al llarg de la setmana hem tingut mínimes per damunt dels 21 graus. No hi ha hagut pluja en aquest tram final del mes de juny i, pel que fa al vent, els dies han estat tranquils. El més remarcable és un vent del sud que el dilluns passat ens va deixar un cop màxim de 48 quilòmetres per hora.
Per cert, nou salt endavant de la temperatura de l'aigua del mar en superfície. Ja és de 22'3 graus, segons l'observatori de Josep Pascual a l'Estartit.
Totes les notícies:
10/07/2025 - SSIBE presenta 'La Porxada', els nou espai de dia de Palamós Gent Gran
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà va presentar ahir a la tarda el nou espai de 'La...
10/07/2025 - La Policia Local es reforça amb 11 agents, la majoria interins i en pràctiques
La Policia Local de Palamós reforça la seva plantilla, des d'aquest mes de juliol i fins a finals...
10/07/2025 - Som-hi denuncia manca de planificació en el manteniment de la vialitat
Avui es completarà la reforma dels passos de vianants de l'avinguda de Catalunya de Palamós, en...
10/07/2025 - El preu del lloguer a la costa va pujar d'un 2'3% en el primer trimestre d'any
El darrer informe de la Cambra de la Propietat Urbana de Girona sobre el comportament del mercat de...
10/07/2025 - Mercè Orduña (PSC) rellevarà Arturo Prades com a segona tinent d'alcalde de Calonge i Sant Antoni
La regidora socialista Mercè Orduña ocuparà la segona tinença d'alcaldia de l'Ajuntament de...