14/02/2020 Esports - Jordi Rodríguez
El Club Esportiu porta dues victòries seguides. (Foto: CE Palamós).
El Palamós Club de Futbol visita demà dissabte el camp del Lloret, amb l’objectiu que la victòria del diumenge passat contra el Júpiter no sigui flor d’un dia. Els palamosins van trencar una mala ratxa de resultats que, malgrat tot, encara els manté a només dos punts de la plaça de promoció d’ascens. Ara volen donar un pas més cap a aquest objectiu, i això passa per tornar de Lloret amb els tres punts a la butxaca.
La victòria contra el Júpiter no només va trencar una dinàmica de tres jornades sense guanyar, sinó que va arribar amb un espectacular gol de Dembo a última hora. Elements que tenen un valor psicològic que l'entrenador del Palamós, Joan Mármol, veu positiu.
El Lloret està a la part mitja-baixa de la classificació, però el tècnic palamosí augura un partit molt complicat, per diferents factors.
Els palamosins continuen amb la baixa de llarga durada de Sergio Garcia i recuperen Adri Salas, que la jornada passada va complir un partit de suspensió per acumulació d'amonestacions. El Lloret-Palamós es juga aquest dissabte a les quatre de la tarda. Des de quinze minuts abans ja podreu sintonitzar el programa 'El partit' de Ràdio Palamós, amb Javi Bujer narrant les incidències del joc.
Parlem ara del futbol territorial gironí. A la Tercera Catalana, el Calonge juga al camp del Lloret B, el diumenge a les quatre. El Sant Antoni, de la Quarta Catalana, rep el Palafolls, demà a les cinc, mentre la Fundació Esportiva Palamós descansa. Dir també que al llarg del cap de setmana es juguen vuit partits de futbol de base als camps de la zona esportiva Josep Massot i Sais de Palamós. El calendari el teniu en un document adjunt a aquesta notícia, al web palamoscomunicacio.cat.
En bàsquet, el sènior A del Club Esportiu Palamós també està en una dinàmica positiva, després d’acumular dues victòries consecutives. L’equip que entrena Carles Sala vol mantenir la ratxa i demà es posarà a prova davant l’Arbúcies, en un partit que es jugarà al Pavelló Municipal, a tres quarts de sis de la tarda. Quan s'acabi agafarà el relleu el júnior femení, que rebrà l'Unió Girona a partir de dos quarts de vuit.
Pel que fa al futbol sala, dos equips del Palamós tenen partit al Pavelló Municipal, demà dissabte. A les tres de la tarda, el benjamí contra l'Interesportiu Malgrat. I a un quart de cinc, l'infantil medeix forces amb el Vilafant.
Acabem amb el Club de Bitlles Palamós, que demà juga Lliga Catalana. A Palafrugell i contra l'Alls Secs Piquen. El diumenge hi ha jornada de la Lliga de Girona, la setena, i es juga a Torrent.
Totes les notícies:
22/01/2021 - Les ajudes a l'habitatge arriben a només 31 famílies de Palamós
El fons de l'Ajuntament de Palamós per ajudar a pagar les despeses d'hipoteca o de lloguer de...
22/01/2021 - El Centre Obert manté l'activitat malgrat la COVID-19
El Centre Obert de Palamós continua realitzant la seva funció, tot i la pandèmia del...
22/01/2021 - Les barques del peix blau posen el punt i final a la veda
La veda de les teranyines, les embarcacions que es dediquen a la pesca del peix blau, s'ha acabat....
22/01/2021 - La CUP reivindica la sanitat pública i qüestiona el model de gestió al Baix Empordà
La CUP ha començat una nova campanya en defensa de la sanitat pública. Amb el lema 'Si ens roben...
22/01/2021 - Cascai Teatre porta a Palamós una visió còmica de Shakespeare
La Companyia Cascai Teatre presenta demà a La Gorga de Palamós l'obra 'Un tal Shakespeare'. Es...