02/01/2020 Cultura - Carlos Ribas
Les actrius i els actors dels Pastorets dels Showboys després de la funció de dilluns. (Foto: AC Showboys).
Més de 750 persones van passar pel teatre La Gorga de Palamós els tres dies que l'Associació Cultural Showboys va representar la seva peculiar versió d'Els Pastorets. El dia de més públic va ser el passat dissabte, amb 310 espectadors. Novament, han estat uns Pastorets reivindicatius. El 'procés' català, el judici del Suprem als presos, el feminisme o la lluita contra el canvi climàtic hi han estat presents, així com referències palamosines.
Tres dies de teatre intensos els què s'han viscut a La Gorga el passat cap de setmana. La gent va respondre i va tornar a omplir el teatre palamosí per veure els Pastorets dels Showboys. Fins i tot, dilluns, que era un dia que es preveïa que podria ser fluix hi van anar cap a uns 200 espectadors. En total, més de 750 persones els tres dies de funcions. Uns Pastorets cada any més reivindicatius. Amb referències als presos, amb una divertida paròdia del judici del Suprem i donant sortida a personatges de l'actualitat com Greta Thunberg o Rosalía. També ha estat protagonista la saga de la Guerra de les Galàxies amb un paper destacat per a Chewbacka. Tot plegat, ha suposat un divertit còctel per acompanyar les històries de Lluquet i Rovelló, perseguits per dimonis i mirant de protegir Josep i Maria. Ràdio Palamós va entrar als vestidors el dia de la darrera funció i va parlar amb les actrius i els actors del Pastorets. Aquesta n'és la crònica.
L'Associació Cultural Showboys prepara ara ja amb molta il·lusió el Carnaval d'enguany en què celebren 25 anys com a colla.
Totes les notícies:
11/07/2025 - SSIBE aposta per humanitzar l'hospital de dia mèdic i obre una campanya de mecenatge
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà treballa un projecte per humanitzar l'espai de...
11/07/2025 - L'antic local de La Caixa al carrer de Santa Marta ja és de propietat municipal
L'Ajuntament de Palamós ha formalitzat aquesta setmana la compra del local que acull els serveis...
11/07/2025 - Escala del creuer Silver Ray al port de Palamós, demà
Demà dissabte continuen les escales de creuer al port de Palamós. En aquest cas amb la presència...
11/07/2025 - El 'Rumb(A)Palamós' es mourà avui al ritme de 'Los Gazpacho'
Segon divendres d'activitat del festival de rumba catalana 'Rumb(A)Palamós'. A les 10 d'aquesta...
11/07/2025 - 'Cinema lliure a la platja' arrenca aquest diumenge a la Fosca amb 'Flow'
La platja de Sant Esteve de la Fosca es convertirà aquest diumenge en una gran sala de cinema a...