03/12/2019 Societat - Carlos Ribas
Sessió participativa ahir a l'Espai Jove de les Galeries Carme.
Ahir es va fer la primera reunió participativa per definir el nou Espai Jove de Palamós. En aquestes sessions, els joves diuen la seva i proposen com els agradaria que fos aquest equipament, situat a les Galeries Carme, i que ha d'aglutinar diverses zones i activitats de lleure. Un espai audiovisual i multimèdia, tallers i jocs de taula, o la zona d'estudi amb ordinadors, són algunes de les propostes dels joves.
Ahir començava, doncs, l’última fase del procés participatiu per dissenyar el nou Espai Jove. Ràdio Palamós hi va anar i va copsar l'opinió d'alguns joves. Una d'elles és la Katia, de 13 anys, i que reivindica un espai per a joves entre els 13 i 17 i que no troba actualment al municipi.
Per la seva banda, l'Anna, que té 17 anys, valora molt el dinamisme d'activitats que promou el Punt Jove i aposta per mantenir aquesta essència en el nou Espai per continuar creant vincles i amistats entre els joves.
Dijous es farà una altra reunió participativa a l'Espai Jove de les Galeries Carme, a les sis de la tarda.
Totes les notícies:
29/09/2026 - Societat Els agents de la Policia Local de Palamós deixen de fer hores extres
La plantilla de la Policia Local de Palamós ha decidit deixar de fer hores extres, segons ha...
29/09/2026 - Successos Detenen una parella per amenaçar amb un ganivet el porter d'un local de la Planassa
La Policia Local de Palamós ha detingut un home i una dona per, presumptament, amenaces amb arma...
29/09/2026 - Societat Protecció Civil activa l'alerta de l'INUNCAT davant un dimarts de pluja intensa
Protecció Civil de la Generalitat ha activat en fase d'alerta el Pla d'emergències per...
29/09/2026 - Serveis El port de Palamós tanca avui les escales de setembre amb el Silver Spirit
El port de Palamós posarà avui el punt i final a les 10 escales de creuer que ha rebut al llarg...
29/09/2026 - Societat Creu Roja prepara el seu segon sopar solidari
El 15 d'octubre vinent, Creu Roja Palamós celebrarà la segona edició del seu Sopar Solidari....
Notícies relacionades: