29/11/2019 Societat - Jordi Rodríguez
Acte de la donació dels beneficies de la Cursa de la Dona. (Foto: Fundació Oncolliga).
La primera edició de la Cursa de la Dona a Palamós, que es va fer el 20 d’octubre passat, va recollir 3.000 euros. L’activitat la va organitzar l’Associació Dones de Palamós, que aquesta setmana ha lliurat els diners a la Fundació Oncolliga. Aquesta ONG els destinarà al finançament dels seus programes d’atenció a les persones amb càncer i a les seves famílies.
La primera Cursa de la Dona va reunir gairebé un miler de participants i va consistir en un recorregut de 6 quilòmetres, amb un nivell de dificultat assequible per a tothom. Mònica Agustí, presidenta de l'Associació Dones de Palamós, explica per què la van fer.
Els beneficis de la primera Cursa de la Dona a Palamós han estat de 3.000 euros i l'Associació va lliurar el xec a la Fundació Oncolliga, aquest dijous en un acte que es va fer a l'edifici Flèming de l'hospital de Palamós. Oncolliga ofereix al municipi els serveis de suport psicològic, drenatge limfàtic, fisioteràpia a domicili, estètica oncològica, gimnàstica i marxa nòrdica. Activitats per fer més fàcil la vida a les persones que tenen càncer.
Totes les notícies:
09/07/2025 - Les restriccions europees limiten la pesca de gamba vermella de Palamós tot i la bona salut del recurs
Tot i la demanda creixent de gamba vermella pròpia dels mesos d’estiu, la flota pesquera de...
09/07/2025 - L'aigua del litoral gironí és cada cop més calenta
La temperatura del mar a la costa gironina és cada cop més calenta. Les aigües de Palamós, Pals...
09/07/2025 - Tancada la circulació al primer tram de l'avinguda de Catalunya, avui i demà, pel manteniment dels passos de vianants
L'Ajuntament de Palamós informa que, amb motiu de les tasques de manteniment en passos de...
09/07/2025 - Més de 3.400 escolars participen al programa 'Fem arrels'
Més de 3.400 escolars palamosins han participat aquest curs escolar al programa 'Fem arrels', que...
09/07/2025 - Concert de gospel a benefici de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls
El Cor Gospel Girona, juntament amb Palamós Gospel Choir, organitzen aquest proper dissabte un...
Notícies relacionades: