18/11/2019 Serveis - Jordi Rodríguez
Els responsables dels consells comarcals empordanesos, amb el logo de la nova marca. (Foto: CCBE)
Els consells comarcals de l'Alt i el Baix Empordà han creat la campanya #JoSocEmpordà, per consolidar la marca turística que han impulsat. L'objectiu és fer més visible el territori empordanès al món i posar en valor els seus senyals d'identitat. Les administracions comarcals han fet una crida a contribuir a difondre els valors de la marca.
D'una banda, les associacions, empreses i entitats que desenvolupin la seva activitat a qualsevol de les dues comarques i que s'identifiquin amb els valors de la marca, poden fer-la servir. Per una altra part, els particulars que ho vulguin poden conbribuir compartint a les xarxes socials tot allò que els faci sentir orgullosos del seu territori, amb el hashtag #JoSocEmporda. Els consells comarcals empordanesos esperen que tot plegat es tradueixi en una dinamització del sector turístic, del món cultural i del lleure, així com de tota l'economia de la zona.
Totes les notícies:
19/01/2021 - L'aprovació definitiva i les expropiacions del projecte de la Fosca passen avui pel Ple
El Ple de l'Ajuntament de Palamós votarà avui l'aprovació definitiva de la segona fase del...
19/01/2021 - Els restaurants de Palamós demanen un horari més flexible
L'Associació de Restaurants, Tavernes i Locals d'Oci Nocturn de Palamós valora positivament la...
19/01/2021 - El gerent del Grup Costa Brava Centre, Martí Sabrià, s'ha jubilat
Després de 43 anys com a gestor turístic, el gerent del Grup Costa Brava Centre, Martí Sabrià,...
19/01/2021 - El brot de COVID-19 a la residència de Sant Antoni ja ha afectat 32 persones
El brot detectat fa dues setmanes a la residència de gent gran Mar i Sol de Sant Antoni de...
19/01/2021 - Jornada de treball de JXCat amb agents econòmics i socials de Palamós
La cap de llista per Girona de Junts per Catalunya, Gemma Geis, participa avui en una jornada de...