02/09/2019 Esports - Jordi Rodríguez
Ahir es va presentar la plantilla del Palamós en l'acte 'Menja't el Mur', organitzat per La Mar Murena.
El Palamós Club de Futbol ha tancat aquest cap de setmana el cicle de partits amistosos de pretemporada. Ho ha fet amb una derrota per dos a zero al camp de l'Atlètic Club Sant Pol, de la Segona Catalana, en el partit del centenari de l'entitat maresmenca. Els locals es van endur la victòria gràcies als gols marcats al final de cada període.
El Palamós, doncs, acaba la pretemporada amb el balanç de dues victòries contra l'Al-Arabi i la Unió Esportiva Olot, empats contra l'Al-Sadd, el Bescanó i en el triangular amb el Calonge i el Farners i, finalment, derrotes contra el Terrassa i el Sant Pol. Ara ja se centra tot en la preparació del debut a la nova temporada de la lliga de la Primera Catalana. Això serà aquest dissabte vinent al camp de la Fundació Grama. Ahir, el club va organitzar la festa de presentació del primer equip. L'acte es va fer a La Marmurena, a la Planassa de Palamós, amb actuacions musicals i la presència de la plantilla i el cos tècnic.
Totes les notícies:
17/07/2025 - 5 detinguts per l'episodi de desordres públics de la Festa Major
En coordinació amb la Policia Local de Palamós, els Mossos d'Esquadra han detingut 5 persones, 3...
16/07/2025 - L'Ajuntament mostrarà als paradistes l'espai de l'antic Caprabó per saber quants hi volen anar mentre durin les obres del Mercat
Un cop formalitzat el lloguer del local de l'avinguda de Catalunya, cantonada a Carmel, on abans hi...
16/07/2025 - L'atur registrat a Palamós baixa de les 500 persones per primer cop en els últims 18 anys
Entrats ja de ple en la temporada turística d'estiu, el comportament de l'atur registrat als...
16/07/2025 - Alerta de la Generalitat per l'increment de morts per ofegament a les platges catalanes
Quan ja fa un mes de l'inici de la campanya de bany les víctimes mortals a les platges catalanes...
16/07/2025 - Junts vol més recursos per a la lluita contra el foc al bosc
L'inici de l'estiu ha estat climatològicament dur, amb temperatures molt altes, i això s'ha...