19/08/2019 Successos - Jordi Rodríguez
Tasques de retirada dels arbres afectats, aquest matí al passeig del Mar.
Aquest matí han acabat de tallar el pi que ha caigut aquesta matinada al passeig del Mar de Palamós, així com un segon arbre que ha quedat afectat per la caiguda del primer. La incidència s'ha produït, per causes que es desconeixen, a la vorera de muntanya del passeig del Mar, davant l'edifici Jaume II. El pi ha caigut damunt d'una furgoneta, però només s'han produït danys materials.
La furgoneta és un model de la marca Wolkswagen, que estava aparcada al davant d'aquesta zona enjardinada, i que ha quedat molt malmesa. Per sort, en el moment de la caiguda de l'arbre no hi havia ningú a l'interior. El regidor de Seguretat Ciutadana de l'Ajuntament de Palamós, Alfons Bartolomé, explica com ha passat tot.
L'incident ha mobilitzat efectius de la Policia Local i dels Bombers de la Generalitat i ha obligat a tallar el trànsit al passeig del Mar, entre Enric Vincke i Onze de Setembre. La Policia Local ha reforçat el control de la circulació a la cruïlla d'Onze de Setembre i López Puigcerver, per donar una sortida millor al trànsit rodat.
Totes les notícies:
10/07/2025 - SSIBE presenta 'La Porxada', els nou espai de dia de Palamós Gent Gran
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà va presentar ahir a la tarda el nou espai de 'La...
10/07/2025 - La Policia Local es reforça amb 11 agents, la majoria interins i en pràctiques
La Policia Local de Palamós reforça la seva plantilla, des d'aquest mes de juliol i fins a finals...
10/07/2025 - Som-hi denuncia manca de planificació en el manteniment de la vialitat
Avui es completarà la reforma dels passos de vianants de l'avinguda de Catalunya de Palamós, en...
10/07/2025 - El preu del lloguer a la costa va pujar d'un 2'3% en el primer trimestre d'any
El darrer informe de la Cambra de la Propietat Urbana de Girona sobre el comportament del mercat de...
10/07/2025 - Mercè Orduña (PSC) rellevarà Arturo Prades com a segona tinent d'alcalde de Calonge i Sant Antoni
La regidora socialista Mercè Orduña ocuparà la segona tinença d'alcaldia de l'Ajuntament de...