18/07/2019 Obres i Urbanisme - Jordi Rodríguez
Marcat en verd, el sector urbanitzable i, en vermell, la disposició que tindran els edificis, dos d'ells ja en avançat estat de construcció.
Un portal immobiliari publica l'anunci de la venda de la parcel·la de la Unitat d'Actuació Pineda d'en Gori, que encara no està edificada. El terreny en qüestió té una superfície de 2.650 metres quadrats i s'hi pot construir un edifici de 24 apartaments, en un bloc de planta baixa i tres pisos. Segons l'anunci, el preu de la parcel·la és de 4'3 milions d'euros, amb una repercussió de 1.623 euros per metre quadrat.
La Unitat d'Actuació Pineda d'en Gori és el fruit d'un conveni urbanístic que es va aprovar l'any 2008 amb el nou Pla d'Ordenació Urbana Municipal. Contemplava la preservació i la titularitat pública de la part de la pineda d'en Gori més propera a la costa, i el règim d'urbanització de la zona nord de l'àmbit, la part que limita amb el càmping King's i amb la urbanització de Sant Esteve de la Fosca. En aquest sector s'hi podien fer fins a tres edificis amb 24 apartaments cadascun. Dos d'ells ja s'estan executant des de fa més d'un any. El tercer pertany a una parcel·la d'un altre propietari, i fins ara no ha demanat llicència d'obres per edificar. Aquesta setmana, el portal immobiliari Habitàclia publica un anunci que posa a la venda aquesta parcel·la de 2.650 metres quadrats de superfície, per un preu de 4'3 milions d'euros. L'anunci el fa l'empresa Chrysol Value Real Estate, que especifica que els terrenys no estan afectats per la moratòria urbanística fixada per la Generalitat. També diu que el solar ja està reparcel·lat i que es troba en la fase final de la seva urbanització. En relació als 48 apartaments que ja s'estan construint, la plataforma Salvem la Pineda d'en Gori va presentar un recurs contenciós administratiu contra la concessió de la llicència d'obres, així com contra el projecte d'urbanització i el conveni urbanístic contemplat en el Pla d'Ordenació Urbana Municipal de Palamós.
Els dos edificis que estan en fase de construcció a la pineda d'en Gori.
Totes les notícies:
16/12/2025 - JuntsxCat pacta una abstenció i el govern aprovarà el pressupost 2026
Junts per Catalunya, en l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, ha anunciat aquest matí que farà...
16/12/2025 - El Ple debat avui l'aprovació d'un pressupost de 35'2 milions d'euros
L'expedient del pressupost municipal de Palamós pel 2026 passarà aquesta tarda pel Ple municipal...
16/12/2025 - Palamós participa en l'elaboració de la Llei de l'impost turístic
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, va ser una de les representants de municipis turístics del...
16/12/2025 - Els pescadors palamosins aconsegueixen una mica més de quota de gamba per acabar l'any
El ministeri d'agricultura, pesca i alimentació ha assignat una quota addicional de 9 tones de...
16/12/2025 - FECOTUR demana més previsió amb la campanya nadalenca i una decoració millor
El Foment Empresarial del Comerç i el Turisme de Palamós, FECOTUR, demana més previsió a...