31/10/2018 Cultura - Jordi Rodríguez
Façana de les Galeries Carme, al carrer de Dídac Garrell.
L'Ajuntament de Palamós ha posat a concurs públic el projecte de creació d'un espai d'usos polivalents als locals municipals de les galeries Carme. Uns locals que ja fa uns anys que funcionen com a sala d'exposicions i puntualment han acollit serveis municipals i també alguna entitat. Ara se’n farà una redistribució dels espais interiors i es renovaran equipaments com ara la climatització. Un dels objectius és traslladar-hi alguns serveis que ara estan en altres dependències, com és el cas de l’Àrea de Joventut.
En aquest cas hi aniria tota la part administrativa, activitats i l'anomenat Espai Jove, que ara s'està tramitant. Xavi Lloveras és el regidor de Joventut de l'Ajuntament de Palamós.
A les galeries Carme hi ha sis locals municipals que s'han redefinit en tres espais de treball i que es van remodelar l'any 2015, després d'anys en què van estar ocupats per la Llar Municipal de la Gent Gran. L'Ajuntament proposa ara redistribuir l'espai creant una nova zona d'accés, un vestíbul, àrees de treball i despatxos. El projecte també contempla renovar completament la climatització d'aquest espai municipal de les galeries Carme. Les obres, que ja estan a concurs, duraran quatre mesos i el seu pressupost és de 141.449 mil euros.
Totes les notícies:
14/07/2025 - Una sentència diu que la Policia Local no ha de fer el tancament perimetral del mercat setmanal de Palamós
El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya ha donat la raó al sindicat de funcionaris CSIF,...
14/07/2025 - Els pescadors de Palamós promocionen el seu producte oferint tastets al port
El col·lectiu pesquer de Palamós està fent aquest estiu un pas més per donar a conèixer el...
14/07/2025 - Xavier Solà guanya la Beca Cooperativa La Equitativa 25-26 amb un projecte sobre el Palamós mariner del segle XVII
La dotzena edició de la Beca Cooperativa La Equitativa ja té guanyador. Es tracta de...
14/07/2025 - Una dona ferida en un accident al camí de Cap de Planes
Una dona que anava en patinet va patir ferides aquest dissabte, en un accident al camí de Cap de...
14/07/2025 - La Fundació Pau Costa alerta de la poca gestió dels boscos
Estem en el tram inicial de l'estiu però Catalunya ja ha patit incendis forestals de gran...