10/08/2018 Cultura
La cantant de Palafrugell, Neus Mar, durant una actuació.
Els Festivals de Música de Calonge tanquen demà dissabte els seus concerts d'estiu. Serà amb l'actuació de les cantants Neus Mar i Imma Presas, que hi presentaran l'espectacle multidisciplinar 'Cromatismes'.
La fase d'estiu dels Festivals, en el nou format estrenat aquest any, ha programat tres concerts. Els dos primers van anar a càrrec de La Principal de la Bisbal, amb un repertori dedicat a Ricard Viladesau, i de la fanfara catalana Biflats, de Blanes. El cicle es tanca demà, a les deu de la nit i al Castell de Calonge, amb Neus Mar i Imma Presas. Ivan Joanals és el director dels Festivals de Música de Calonge.
Fora de l'estiu, els Festivals de Música de Calonge, que ja arriben a l'edició número 51, presenten una programació que inclourà el musical amateur 'Ballant sota la pluja', un acte d'homenatge al centenari de la mort del compositor francès Claude Debussy, i altres actuacions que es concretaran al llarg de la tardor.
Totes les notícies:
06/11/2025 - Crida a la prudència pels aiguats forts d'aquest dijous
Protecció Civil de la Generalitat manté la crida a la prudència davant les pluges torrencials...
06/11/2025 - Enxampada després de robar aparells digitals a l'hospital de Palamós
La Policia Local de Palamós va detenir ahir una dona com a presumpta responsable del robatori de...
06/11/2025 - El PUOSC atorga 310.000 euros per fer la sala de cerimònies del cementiri
L'adequació de l'antiga casa del conserge del Cementiri Municipal de Palamós com a nova sala de...
06/11/2025 - La CUP dona per descomptat que el topònim ha d'incloure els dos municipis
El grup de la Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà creu que la consulta sobre el...
06/11/2025 - Els usuaris d'urgències de l'hospital de Palamós tenen un grau de satisfacció alt, segons l'estudi PLAENSA
La valoració de la satisfacció dels usuaris del Servei d'Urgències de l'hospital de Palamós és...