03/04/2018 Obres i Urbanisme
El PSC demana que es negociï bé el futur dels aparcaments públics que són propietat de Ports.
El grup del Partit dels Socialistes de Catalunya a l’Ajuntament de Palamós demana que el Pla especial del port tingui en compte el sistema d’evacuació d’aigües plujanes. El municipi va demanar ja fa anys a la Generalitat que, pels casos de pluges fortes, estudiés donar sortida a l’excés d’aigua a través d’un emissari que la portés mar endins. El grup socialista, d’altra banda, reclama al govern municipal que negociï bé el futur dels aparcaments públics que són propietat de Ports.
Es tracta dels estacionaments de la Planassa i de la platja Gran. Tots dos són titularitat de Ports de la Generalitat, que en cedeix l'explotació a l'Ajuntament. A final d'aquest any s'acaba aquesta concessió. La portaveu del PSC, el principal grup de l'oposició, Teresa Ferrés, reclama al govern municipal que la redacció del Pla especial del port garanteixi que Palamós podrà continuar disposant d'aquests aparcaments públics, sense cost per a les arques de l'Ajuntament.
D'altra banda, Teresa Ferrés, reclama també que el futur Pla tingui en compte el problema de l'evacuació d'aigües plujanes. L'any 2014, després de dos episodis d'inundacions a l'agost i al novembre, l'Ajuntament va negociar amb la Generalitat la possibilitat que l'excés d'aigua que s'acumula al clavegueram quan plou molt, tingués sortida a mar obert a través d'un emissari submarí. No hi va haver cap compromís concret per part del Govern i, ara, el PSC demana que el projecte es tingui en compte quan es faci el Pla especial del port. Teresa Ferrés ho ha explicat a Ràdio Palamós.
La portaveu municipal del PSC a Palamós ha fet també una crida perquè la població participi en el procés de recollida de propostes, previ a la redacció del Pla.
Totes les notícies:
08/07/2025 - Junts diu que la fira d'atraccions es volia fer sense l'informe d'Urbanisme i el govern ho matisa
Els ecos de la polèmica sobre el terreny del pla de Nau que havia d'acollir la fira d'atraccions...
08/07/2025 - El canvi de gespa del camp de futbol 7 s'encamina a la contractació de l'obra
L'Ajuntament de Palamós ha fet l'aprovació definitiva del projecte per renovar la gespa...
08/07/2025 - La Generalitat vol potenciar la pagesia per prevenir incendis
Les últimes pluges donen una petita treva en aquest estiu que ha començat amb temperatures força...
08/07/2025 - La companyia Neus Mar preestrena l'espectacle 'Arrelades'
El Teatre La Gorga es convertirà aquest vespre, a partir de les 8, en l'escenari de la preestrena...
08/07/2025 - El castell de Calonge obre les exposicions artístiques d'estiu
El castell de Calonge acull una doble exposició d'art amb una vuitantena de pintures. Es tracta de...
Notícies relacionades: