23/03/2018 Serveis
L'Expohàbitat es fa al Firal de Sant Antoni. (Foto: Ajuntament de Calonge i Sant Antoni).
Aquest cap de setmana es fa al Firal de Sant Antoni la cinquena edició d’Expohàbitat, la fira de l’habitatge i dels serveis relacionats amb la vivenda. Els visitants hi podran trobar 40 empreses que treballen en aquests sectors, que inclouen des de serveis de lloguer i gestió immobiliària, fins a reformes i jardineria. A banda, durant els dos dies d’Expohàbitat també es faran diferents xerrades divulgatives.
Un dels temes d'aquestes xerrades serà el del model de cooperativa d'habitatge, que Calonge i Sant Antoni aplicarà a una promoció de 14 vivendes. La cooperativa Sostre Cívic, que gestionarà aquest projecte, aprofitarà l'Expohàbitat per explicar aquest model. David Guàrdia és el seu responsable.
També hi haurà xerrades sobre compostatge casolà, energies renovables, les noves tecnologies o sobre les cooperatives de treball. Després de l'èxit de l'edició de l'any passat, i escoltant les peticions dels expositors, l'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha decidit que Expohàbitat passi de fer-se cada dos anys, a un format anual. El Firal de Sant Antoni estarà obert, tant demà com el diumenge, de les deu del matí a les vuit del vespre.
Totes les notícies:
05/12/2019 - Palamós encén avui el seu enllumenat de Nadal als carrers, però suspèn l'acte festiu per la pluja
Palamós posa en marxa aquesta tarda el seu enllumenat de Nadal. Serà, però, sense l'acte festiu...
05/12/2019 - Protecció Civil rebaixa a prealerta el VENTCAT i l'INUNCAT
Protecció Civil de la Generalitat ha rebaixat els plans VENTCAT i INUNCAT a prealerta, un cop ja...
05/12/2019 - Nova reunió participativa per definir l'Espai Jove de Palamós
Aquesta tarda es fa la segona i última reunió per definir com es distribueixen els equipaments...
05/12/2019 - Escudella, carn d'olla i reivindicació a la sisena esCUPdellada
Per sisè any consecutiu la Candidatura d’Unitat Popular Palamós-Vila Romà organitza demà...
05/12/2019 - Calonge i Sant Antoni salvarà una figuera centenària
L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha arribat a un acord amb uns promotors immobiliaris per...
Notícies relacionades: