29/12/2010 Esports
David Omedes i Oscar López, referents de la vela catalana. (Foto: Alfred Farré)
El regatista David Omedes fa balanç a la seva bona actuació en la darrera Christmas Race que es va celebrar del 19 al 22 de desembre a les aigües de la badia de Palamós. Omedes es va classificar per la Medal Race, on competien els deu primers classificats, i es va convertir en el primer regatista del Club de Vela Palamós en aconseguir aquesta fita.David Omedes es mostra satisfet d'aquest èxit esportiu.
CITA DAVID OMEDES 1
David Omedes té 24 anys, és de Girona, i porta força temps competint pel Club de Vela Palamós. Des de ben petit que és apassionat d'aquest esport, que viu i entrena amb competitivitat i ambició. Omedes explica quin és el seu calendari després del bon paper a la Christmas.
CITA DAVID OMEDES 2
Abans de disputar la Christmas, Omedes va fer un bon paper a l'Imperia Winter Regatta d'Itàlia, on va quedar quart en 470. No obstant, tots aquests èxits no fan volar coloms al regatista del Club de Vela Palamós. Omedes veu dificil que es pugui dedicar tota la vida a aquest esport.
CITA DAVID OMEDES 3
David Omedes tampoc es veu afrontant, de moment, l'aventura de la Barcelona World Race, la regata que fa la volta al món en veler sense escales. El que el regatista no descarta és formar part, en un futur, de l'organització de la Christmas Race, i ajudar els seus companys del Club de Vela Palamós en fer possible any rera any aquest tradicional esdeveniment esportiu.
David Omedes 1
David Omedes 2
David Omedes 3
Totes les notícies:
21/05/2025 - Els paradistes qüestionen la funcionalitat del futur nou Mercat Municipal
L'Ajuntament de Palamós té previst començar la reforma integral del Mercat Municipal el mes de...
21/05/2025 - Un Mercat Municipal pels propers 25 anys, sostenible i amb menys parades
El projecte de reforma integral del Mercat Municipal de Palamós ha començat el seu tràmit amb...
21/05/2025 - Creu Roja Palamós convoca les beques de material escolar
Del 9 al 20 de juny es podrà presentar la documentació per sol·licitar els ajuts pel retorn a...
21/05/2025 - El creuer Wind Surf fa escala al port de Palamós
El port de Palamós rep avui la setena de les 9 escales previstes per a aquest mes de maig. La...
21/05/2025 - L'Escudella de Palamós, un nou plat de cullera de tradició marinera
Aquest matí s'ha presentat a l'Espai del Peix l'Escudella de Palamós, el nou plat de cullera de...