29/06/2000 Serveis
El regidor de Serveis, Josep Crosa, surt en defensa de l'empresa de recollida d'escombraries, Tec Med, l'antiga Onyx, respecte l'accident de diumenge a la tarda a Santa Cristina d'Aro. Tal com diu Crosa, reiterant les afirmacions del gerent de l'empresa, s'ha demostrat que el camió d'escombraries no està implicat en l'accident. Tal com s'afirma, el camió va passar pel lloc de l'accident quan ja hi havia molts cotxes aturats, i no es va parar per no entorpir el socors dels accidentats. Tant el gerent de l'empresa com el regidor Crosa, desmenteixen que les marques verdes de la barana de la circumval.lació siguin del camió d'escombraries. Com es recordarà, a l'accident van morir tres persones, dos de Llagostera i una de Girona. Josep Crosa vol deixar clares les afirmacions que s'han divulgat per la premsa a partir d'un testimoni. Aquestes declaracions feien referència a que un dels camions de l'empresa de neteja de Palamós havia estat suposadament el tercer implicat en l'accident de Santa Cristina, i havia fugit.
El regidor Crosa desmenteix completament aquesta versió, i assegura que el camió d'escombraries feia el recorregut des de Palamós per portar els residus a la planta de Solius.
El camió es va trobar amb l'accident però no en va ser ni causa ni conseqüència. Quan hi va arribar, ja hi havia fins a sis cotxes aturats, que feien les tasques de socors. Tal com diu Crosa, es va preferir tirar endavant perquè el camió de les escombraries podia entorpir encara més el trànsit a la variant. A més, assegura que les marques verdes que hi ha a la barana de la variant de Santa Cristina no corresponen al camió d'Onyx. Tot això ho diu el regidor Josep Crosa.
Totes les notícies:
24/03/2026 - L'equip de la Síndica de Greuges de Catalunya atén avui la ciutadania de Palamós
L'equip de la Síndica de Greuges de Catalunya ha fet avui una atenció presencial a la ciutadania...
24/03/2026 - Torna a sortir a concurs públic el servei de grua municipal
Després que la licitació del contracte quedés deserta el novembre passat, l'Ajuntament de...
24/03/2026 - Ensenyament vol potenciar els tallers de català entre els alumnes de secundària
Mesos enrere ja us vam explicar que el Servei de Ciutat Educadora de l'Ajuntament de Palamós ha...
24/03/2026 - L'Ajuntament negocia el retorn dels firaires a la Festa Major
L'Ajuntament de Palamós vol recuperar la fira d'atraccions de la Festa Major, i en aquest sentit...
24/03/2026 - Els Bombers sufoquen un incendi en un edifici del carrer d'Anselm Clavé
Els equips d'emergències es van mobilitzar ahir al migdia per un incendi en un edifici del carrer...