17/03/2000 Cultura
Demà dissabte s´inaugura la quarta exposició dels treballs dels alumnes del Cercle Artístic de Palamós. Hi participen 30 alumnes d´aquesta entitat de 6 a 14 anys.Simultàniament s´exposaran uns dibuixos de joves de la mateixa edat de la localitat russa de Kavarov, fruit d´un intercanvi iniciat l´any passat. Els treballs dels joves palamosins van ser enviats a Russia per ser exposats allà.
Aquesta exposició que comença demà es podrà visitar a la sala polivalent de la Gorga, i compta amb la col·laboració de l´ajuntament.
Una altra exposició que s´inaugura demà i que també es podrà veure a la sala polivalent petita en aquest cas, és la del concurs d´il·lustracions per a escollir el cartell de l´Aplec de la Sardana 2000. Hi participen 40 alumnes de 1er i 4art d´Esu de les escoles Vedruna i l´IEs de Palamós, amb edats entre 12 i 16 anys.
El lliurament del premi es farà coincidint amb el dia de Sant Jordi el 23 d´abril,durant la ballada de sardanes programada al carrer major.
Aquesta darrera iniciativa està organitzada per l´agrupació sardanista costa Brava.
Totes les notícies:
20/10/2025 - Unes 22.000 persones passen pel 'Vespreig mediterrani'
Èxit rotund del 'Vespreig mediterrani'. Segons l'Ajuntament de Palamós, unes 22.000 persones van...
20/10/2025 - La CUP, clau en l'aprovació del pressupost d'enguany, diu que no ha rebut cap informació sobre el de l'any vinent
La CUP Palamós - Vila-romà que, amb la seva abstenció, va ser clau per l'aprovació final del...
20/10/2025 - L'Ajuntament treballa per reformular el Mercat de Nadal
L'Ajuntament de Palamós treballa per repensar i reformular el Mercat de Nadal. Es va estrenar les...
20/10/2025 - Implanten les enquestes NPS a Palamós Gent Gran
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà implanta les enquestes de satisfacció NPS al...
20/10/2025 - Clau de Volta ja prepara la segona 'Nit dels Esperits'
L'Associació Clau de Volta ja prepara la segona 'Nit dels Esperits'. Serà el dia 1 de novembre, a...