01/03/2000 Cultura
Unes 80 persones de la població alemanya agermanada amb Palamós, Rheda-Wiedenbrück visitaran la nostra població durant els actes principals del Carnaval. La iniciativa sorgeix per seguir fomentant les relacions entre ambdues poblacions. Seran en total 77 persones provinents d´alemanya les que es desplacin al nostre municipi amb l´objectiu de conèixer i participar en els actes de Carnaval.Aquestes 77 persones es desplaçaran a Palamós en un viatge de caire particular i faran una estada de 4 dies, del 3 al 6 de març. La sortida de Rheda està prevista per aquest dijous, alguns d´ells viatjaran en autocar i d´altres en cotxes particulars. La seva arribada està prevista pel divendres als voltants de la una del migdia. Majoritàriament s´allotjaran en els hotels de la població, tot i que 10 persones estaran aposentades en cases particulars de famílies palamosines.
Els alemanys podran presenciar divendres a la tarda, el concurs de comerços i carrers ambientats. El dissabte, entre 30 i 40 d´ells pendran part a la rua vestits amb els uniformes de les seves respectives entitats. I a la nit podran assistir si ho desitjen a l´envelat. L´endemà al matí diumenge, presenciaran la desfilada infantil, i al vespre assisitiran de nou a l´envelat per presenciar l´exhibició de comparses.
Dilluns de la setmana que vé, l´ajuntament de Palamós farà una recepció oficial al grup de Rheda a la tarda.
A les 10 de la nit d´aquest dia està prevista la tornada dels alemanys cap a la seva població.
Totes les notícies:
07/11/2025 - Comencen dues jornades del Gran Recapte d'Aliments
Aquest matí s'ha posat en marxa una nova edició del Gran Recapte d'Aliments a Palamós. Una...
07/11/2025 - Escala inaugural del creuer Viking Jupiter al port de Palamós
El port de Palamós rep aquest divendres la segona escala de creuer de les 4 que té programades...
07/11/2025 - La Càtedra d'Estudis Marítims de la UdG: 25 anys a Palamós
La Càtedra d'Estudis Marítims de la Universitat de Girona, amb seu a Palamós, ja té 25 anys....
07/11/2025 - La Fundació Oncolliga Girona impulsa la campanya 'Posa’t el bigoti' per donar visibilitat al càncer masculí
La Fundació Oncolliga Girona ha posat en marxa una campanya nova que pretén fer més visibles els...
07/11/2025 - El cor Gospelians de Girona porta el seu cant coral a La Gorga
El cor gironí Gospelians farà un concert aquest diumenge, a les 6 de la tarda, al Teatre La Gorga...