01/03/2000 Cultura
Unes 80 persones de la població alemanya agermanada amb Palamós, Rheda-Wiedenbrück visitaran la nostra població durant els actes principals del Carnaval. La iniciativa sorgeix per seguir fomentant les relacions entre ambdues poblacions. Seran en total 77 persones provinents d´alemanya les que es desplacin al nostre municipi amb l´objectiu de conèixer i participar en els actes de Carnaval.Aquestes 77 persones es desplaçaran a Palamós en un viatge de caire particular i faran una estada de 4 dies, del 3 al 6 de març. La sortida de Rheda està prevista per aquest dijous, alguns d´ells viatjaran en autocar i d´altres en cotxes particulars. La seva arribada està prevista pel divendres als voltants de la una del migdia. Majoritàriament s´allotjaran en els hotels de la població, tot i que 10 persones estaran aposentades en cases particulars de famílies palamosines.
Els alemanys podran presenciar divendres a la tarda, el concurs de comerços i carrers ambientats. El dissabte, entre 30 i 40 d´ells pendran part a la rua vestits amb els uniformes de les seves respectives entitats. I a la nit podran assistir si ho desitjen a l´envelat. L´endemà al matí diumenge, presenciaran la desfilada infantil, i al vespre assisitiran de nou a l´envelat per presenciar l´exhibició de comparses.
Dilluns de la setmana que vé, l´ajuntament de Palamós farà una recepció oficial al grup de Rheda a la tarda.
A les 10 de la nit d´aquest dia està prevista la tornada dels alemanys cap a la seva població.
Totes les notícies:
07/01/2026 - Palamós viu una nit màgica amb una cavalcada dels Reis marcada pel fred i la il·lusió
La cavalcada de Reis de Palamós ha estat, un any més, tot un èxit de participació. Abans, Ses...
07/01/2026 - L'alcaldessa defensa que el canvi de topònim reconeix les dues realitats del municipi
El 23 de novembre passat, una consulta popular va resoldre canviar el topònim municipal a...
07/01/2026 - Junts per Catalunya valora positivament que el nou pressupost incorpori la instal·lació de càmeres de seguretat
Junts per Catalunya valora positivament que el nou pressupost de l'Ajuntament de Palamós incorpori...
07/01/2026 - La CUP destaca negativament la poca voluntat del govern en municipalitzar serveis públics
Un dels pals de paller de l'acció política municipal de la CUP és reclamar la gestió directa...
07/01/2026 - L’Associació Arocinema dona 1.040 euros de la Quina Freak a SSIBE
Per segon any, la Quina Freak de Platja d'Aro destina un dels seus cartons solidaris a Serveis de...