14/12/1999 Política
L'Agrupació d'Electors de Palamós i Sant Joan ha portat a terme una nova acció reivindicativa per reclamar el seu segon regidor, ara transfugat a l'equip de govern. Un home completament nu i tapat amb un barril s'ha passejat pel mercat municipal. Simbolitzava l'estat en què s'ha quedat l'agrupació d'electors, després que Crosa hagi anat a l'equip de govern. El grup polític culpa l'alcalde, Jordi Pallí, de provocar els cants de sirena capaços de fer abandonar Crosa de l'equip de govern. Per dijous, han anunciat nous actes. Dilluns vinent es farà a l'Ajuntament el ple extraordinari reclamat per l'oposició per condemnar el transfuguisme.L'Agrupació d'Electors ha volgut ridiculitzar aquesta vegada l'alcalde de Palamós, Jordi Pallí. Durant dues hores, un home s'ha passejat completament nu pel mercat i els principals carrers de Palamós, tapat només amb una tina. Mentre anava fent aquest recorregut, diferents membres de l'Agrupació d'Electors anaven repartint diferents comunicats, on s'indicava que es feia aquesta acció per defensar els 850 vots aconseguits per l'agrupació. En aquest paper s'acusa directament l'alcalde, el convergent, Jordi Pallí d'haver robat el seu número 2. Igualment, la mateixa agrupació justifica la ridiculesa d'aquests actes, dient que és l'única manera de donar a conèixer aquesta injustícia. Així ho deia també el portaveu de l'Agrupació, Antoni Bachiller.
El regidor de l'Agrupació d'Electors i exalcalde de Palamós, Josep Ferrer, ha denunciat l'actitud de l'alcalde, dient que Convergència havia signat un pacte per evitar els transfuguismes, i ara mateix no l'estan complint.
El ple extraordinari que l'oposició va reclamar per denunciar el transfuguisme es farà el proper dilluns a la una del migdia. Igualment l'Agrupació d'Electors de Palamós i Sant Joan ja ha dit que dijous faran públiques noves accions contra el pacte entre Crosa i l'equip de Convergència i Unió i Esquerra Republicana de Catalunya.
Totes les notícies:
27/04/2026 - Serveis Els pescadors de Palamós mantenen la facturació, tot i pescar menys gamba vermella
La facturació de la Confraria de Pescadors de Palamós es va mantenir força estable l'any passat,...
27/04/2026 - Medi Ambient Amics de les Illes Formigues diu que les anàlisis de les aigües de bany, no recullen tots els impactes de l'avaria a la depuradora
L'Associació Amics de les Illes Formigues considera que les anàlisis que està fent el Consorci...
27/04/2026 - Societat L'Ajuntament de Palamós vol recuperar el Centre Obert pel curs que ve
El Centre Obert de Palamós, situat al barri d'Es Pla, tornarà a funcionar a partir de l'inici del...
27/04/2026 - Serveis El Wind Surf fa la seva primera escala de l'any a Palamós
El veler de luxe Wind Surf fa avui dilluns la primera escala de les tres que té previstes aquest...
27/04/2026 - Política Pilar Arxé és la nova presidenta local de Junts per Catalunya
Junts per Catalunya a Palamós i Sant Joan ha renovat els càrrecs de la seva executiva local, i ha...