30/12/2008 Serveis
Els preus dels taxis de 30 poblacions es regiran per la mateixa tarifa.
Palamós s’ha adherit a la iniciativa de l’Àrea de Mobilitat del Consell Comarcal, per la qual s’unificaran les tarifes de taxi. Unes trenta poblacions de l'Empordà estan implicades en aquest projecte que pretén millorar les condicions dels usuaris d'aquest servei.El regidor de Mobilitat de l'Ajuntament de Palamós, Alfons Bartolomé, ha explicat que amb aquesta iniciativa la comarca engega un projecte pioner a Catalunya. El regidor de Ciutadans de Palamós considera molt positiu que el municipi comparteixi amb els pobles del voltant la mateixa tarifa del servei de taxi.
CITA ALFONS BARTOLOMÉ 1
D’altra banda, el regidor de Mobilitat de l’Ajuntament de Palamós, Alfons Bartolomé, s’ha posat en contacte amb l’Associació de Taxistes del Baix Empordà perquè aquest servei millori dia a dia.
CITA ALFONS BARTOLOMÉ 2
La unificació de la tarifa dels taxis s'afegeix a les millores que ha sofert el transport públic interurbà recentment al Baix Empordà.
Alfons Bartolomé 1
Alfons Bartolomé 2
Totes les notícies:
12/06/2026 - Serveis Palamós viurà demà la seva gran festa gastronòmica de l'any amb la Fira de la Gamba
Tot està a punt perquè Palamós visqui demà dissabte la gran festa de la Fira de la Gamba....
12/06/2026 - Serveis Tres cuineres locals es converteixen en Ambaixadores de la Gamba de Palamós 2026
La Gamba de Palamós ja té ambaixadores per a aquest 2026. La Comissió Reguladora de la Marca de...
12/06/2026 - Serveis Escala de creuer amb l'Azamara Onward
Les escales de creuer d'aquest mes de juny al port de Palamós arriben avui a l'equador, amb la...
12/06/2026 - Cultura Comença el muntatge de l'espai de Barraques a la platja Gran
Ja ha començat el muntatge de l'espai de Barraques de la Festa Major de Palamós 2026, a la platja...
12/06/2026 - Cultura Palamós celebra l'orgull LGTBIQ+ amb actes diversos
Palamós celebrarà demà dissabte amb diferents actes l'orgull del col·lectiu LGTBIQ+. D'una...