Resultats esportius del cap de setmana.

22/12/2008 Esports


L'entrenador del Palamós, Jordi Condom, s'ha mostrat satisfet amb l'actitud dels jugadors.

L'entrenador del Palamós, Jordi Condom, s'ha mostrat satisfet amb l'actitud dels jugadors.

El Palamós Club de Futbol va superar ahir la mala ratxa de resultats i va vèncer per la mínima el Balaguer (0-1), un rival directe en la lluita per la permanència. Un autogol del defensa local Iván López va donar el triomf a l'equip de Jordi Condom, que amb aquesta victòria surt dels llocs de descens i posa fi a nou jornades sense guanyar. L'equip palamosí és ara setzè amb 16 punts i comença el període de vacances nadalenques fins el proper dia 29.L'entrenador del Palamós, Jordi Condom, vol donar un missatge d'optimisme, dient que el seu equip ha estat capaç de sobreposar-se als problemes econòmics que han portat a la directiva a rebaixar els sous de la plantilla a la meitat. Condom recorda que el seu equip ha estat capaç de sumar cinc dels darrers nou punts en joc, després de la victòria d'ahir al camp del Balaguer per zero gols a un.
CITA JORDI CONDOM 1
L'únic gol del partit el va marcar el defensa local IvánLópez, en pròpia porta, en el minut 62 de partit. Aquesta és la primera victòria del Palamós fora de casa aquesta temporada. Jordi Condom destaca la importància del resultat pel fet de trencar la negativa ratxa de resultats i, sobretot, deixar els llocs de descens.
CITA JORDI CONDOM 2
L'equip palamosí ocupa el setzè lloc de la classificació amb 16 punts i ara començarà el període de vacances nadalenques fins el proper dia 29, quan tornarà als entrenaments per tal de preparar el primer partit de l'any 2009. Això serà al Nou Estadi, davant el Prat.

A Segona Regional, el primer equip de la Fundació Esportiva Palamós va perdre per 1 gol a 2 enfront el Ca l'Aguidó de Blanes. El filial palamosí continua penúltim, amb només 6 punts. En aquest mateix grup, el Sant Antoni va empatar a zero al camp del Can Gibert, mentre el Calonge va derrotar per quatre gols a zero l'Arbúcies.

Pel que fa al futbol de base de la Fundació Esportiva Palamós, el juvenil B va derrotar al Salt per quatre gols a un, mentre el partit entre el Base Roses i el juvenil A, va ser ajornat a petició de l'equip rosinc. El cadet A va perdre per quatre gols a un al camp del Cristinenc, mentre l'aleví A va empatar a quatre en el seu desplaçament al camp del Sils. Per la seva part, els veterans del Palamós Club de Futbol van perdre a casa amb el Llèmena per 0-4.

Passem al bàsquet. El Carnisseries Arnall Palamós, el sènior masculí A del Club Esportiu Palamós es va imposar a l'Arenys pel resultat de 74-62, en partit jugat dissabte al Pavelló Municipal d'Esports de Palamós. L'equip entrenat per Lluís Feliu ha sumat nou victòries consecutives en els últims partits i ja ocupa el tercer lloc de la classificació, a una sola victòria del Cabrera, que és segon i a dues del Cassanenc, que és el líder. Els palamosins sempre van anar per davant en el marcador i només van necessitar els cinc primers minuts del tercer quart per desfer-se del rival i aconseguir una avantatge de 24 punts, que finalment es va quedar en 12. Nieto, amb 21 punts, i Curto, amb 16, van ser els màxims anotadors del partit.


Jordi Condom 1


Jordi Condom 2



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...