11/12/2008 Societat
Els representants de Palamós davant l'estand del municipi a la fira de creuers de Venècia.
Palamós ha presentat el seu port en la fira internacional Seatrade Med, que ha aplegat aquests dies a Venècia els principals operadors de creuers turístics del Mediterrani. L’objectiu de Palamós, que ha comptat amb un estand propi dins la fira, és consolidar el seu port com el segon de Catalunya en turisme de creuers, i promocionar les activitats turístiques del municipi. El port de Palamós ja té previstes per a l’any que ve més de trenta escales de creuer, que suposaran la visita d’uns 33 mil passatgers.Des del passat dimarts i fins avui dijous 11 de desembre, la ciutat de Venècia ha acollit la fira Seatrade Med, la convenció de creuers més important del mediterrani, amb la presència d’unes 200 empreses del sector procedents de quaranta països.
Ahir dimecres, l’alcaldessa de Palamós va fer la presentació oficial del municipi davant els principals operadors de creuers del món. L’estand de la vila va acollir la presència dels agents de les principals navilieres, així com autoritats portuàries de diversos ports del Mediterrani. Durant l’acte es va projectar un vídeo promocional de Palamós amb imatges de l’oferta portuària, nàutica, turística, comercial, cultural o gastronòmica de la vila. L’alcaldessa Teresa Ferrés, destaca l’aposta que ha fet l’Ajuntament pel port de Palamós.
CITA TERESA FERRÉS 1
En l’apartat més comercial, l’Ajuntament de Palamós té previst participar en els ajuts que dóna la Unió Europea, mitjançant les subvencions FEDER, que permetin la redacció d’un estudi per a l’adaptació del comerç de la vila al turisme de creuer. Ho explica l'alcaldessa Teresa Ferrés.
CITA TERESA FERRÉS 2
El municipi de Palamós ha estat representat aquests dies a Venècia amb la presència de l’alcaldessa de la vila, Teresa Ferrés i del regidor de Desenvolupament Econòmic i Turisme, Antoni Bachiller. A banda, també cal destacar la participació de Ports de la Generalitat, la Cambra de Comerç de Palamós, el Patronat de Turisme Girona-Costa Brava i de les empreses consignatàries del municipi, Ribera i Matas.
Des del dimarts i fins avui, uns 3000 professionals del sector de creuers han passat diàriament per la fira Seatrade Med de Venècia.
Teresa Ferrés 1
Teresa Ferrés 2
Totes les notícies:
27/04/2026 - Serveis Els pescadors de Palamós mantenen la facturació, tot i pescar menys gamba vermella
La facturació de la Confraria de Pescadors de Palamós es va mantenir força estable l'any passat,...
27/04/2026 - Medi Ambient Amics de les Illes Formigues diu que les anàlisis de les aigües de bany, no recullen tots els impactes de l'avaria a la depuradora
L'Associació Amics de les Illes Formigues considera que les anàlisis que està fent el Consorci...
27/04/2026 - Societat L'Ajuntament de Palamós vol recuperar el Centre Obert pel curs que ve
El Centre Obert de Palamós, situat al barri d'Es Pla, tornarà a funcionar a partir de l'inici del...
27/04/2026 - Serveis El Wind Surf fa la seva primera escala de l'any a Palamós
El veler de luxe Wind Surf fa avui dilluns la primera escala de les tres que té previstes aquest...
27/04/2026 - Política Pilar Arxé és la nova presidenta local de Junts per Catalunya
Junts per Catalunya a Palamós i Sant Joan ha renovat els càrrecs de la seva executiva local, i ha...