10/12/2008 Societat
Imatge de la caserna que la Guàrdia Civil té a Palamós.
El grup municipal d'Esquerra Republicana de Catalunya a l'Ajuntament de Palamós considera desproporcionada la compensació que obtindrà la Guàrdia Civil a canvi de cedir la caserna per a la futura ampliació de l’hospital. La fundació que gestiona el centre sanitari haurà de construir unes noves instal•lacions per a la institució armada i també 22 vivendes per als seus membres.El regidor d’ERC a l’Ajuntament de Palamós, Dani Reixach, defensa que l’Estat hauria de cedir gratuïtament la caserna al municipi, perquè els terrenys que ocupa van ser espoliats de manera il•legal.
CITA DANI REIXACH 1
Reixach vol deixar clara la postura d’Esquerra respecte a la caserna de la Guàrdia Civil i aclareix unes informacions que havien sortit en els darrers dies en alguns mitjans de comunicació.
CITA DANI REIXACH 2
Per altra banda, el projecte de millora i ampliació de l’hospital, que es durà a terme entre aquest any i el 2014, ofereix les primeres novetats. L’hospital de Palamós comptarà, en un termini de dos o tres anys, amb un servei de ressonància magnètica. Aquest fet permetrà que uns 2000 habitants del Baix Empordà no s'hagin de traslladar a Girona o a Barcelona per sotmetre's a aquest tipus de prova..
Dani Reixach 1
Dani Reixach 2
Totes les notícies:
11/06/2026 - Societat La natalitat baixa fa perdre una línia educativa d'I3 a l'escola La Vila
Aviat farà 3 mesos que es va tancar la preinscripció escolar pel curs 2026-2027 a educació...
11/06/2026 - Obres i Urbanisme JuntsxCat reclama llum a la platja Gran però el govern diu que Costes no ho vol
Junts per Catalunya, en l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, es queixa de la supressió dels...
11/06/2026 - Medi Ambient Prevenció d'incendis forestals a la Fosca i Castell
L'Agrupació de Defensa Forestal Gavarres-Marítima i l'Àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament de...
11/06/2026 - Obres i Urbanisme La reforma de la coberta de tribuna de l'Estadi haurà d'esperar al setembre
La reforma de la coberta de tribuna de l'Estadi Municipal Palamós-Costa Brava no es podrà fer...
11/06/2026 - Política El president del Parlament, Josep Rull, visitarà demà Palamós
El president del Parlament de Catalunya, Josep Rull, farà demà divendres una visita institucional...