02/12/2008 Societat
Imatge d'una de les activitats de cooperació i tramesa de material a països del tercer món que fa Creu Roja Palamós
La Creu Roja i la galeria d’art Mediterrània han organitzat per a aquest pròxim dissabte una subhasta d’obres d’art a Palamós. Durant l’acte, en què col·laboraran artistes de la zona, se subhastaran un centenar de pintures i peces de mobiliari.Els diners recaptats amb aquesta activitat seran destinats a les diverses activitats, propostes i projectes que Creu Roja Palamós organitza al llarg de l'any. En aquest sentit, cal destacar activitats d’àmbit social, desenvolupant tasques d'acompanyament a persones grans, teleassistència domiciliària, suport a persones discapacitades físiques o psíquiques, activitats de lleure amb infants i joves, o bé impulsant iniciatives locals de lleure mitjançant Creu Roja Joventut. En un altre àmbit, Creu Roja Palamós realitza cada estiu el servei de vigilància i socorrisme a les platges del municipi, i durant tot l’any participa amb equips de socors i prevenció en activitats i esdeveniments esportius, culturals i artístics.
L’Assemblea Local de Creu Roja també participa en projectes de cooperació desenvolupant accions de recollida i tramesa de materials diversos a països del tercer món, i a zones afectades per conflictes bèl·lics o per catàstrofes naturals.
Més d’una vintena de pintors de reconegut prestigi col·laboren amb aquesta subhasta aportant les seves obres d’art.
Per a aquesta primera edició de la subhasta ja es compta amb obres de pintors com Joan Sarquella, Dolors Bolaños, Fermin Colomer, Pere Coll, Carles Ballesteros, Carbonell i Tharrats. La subhasta d'art tindrà lloc el proper dissabte 6 de desembre, a partir de les sis de la tarda, a les galeries Carme de Palamós.
Totes les notícies:
27/04/2026 - Serveis Els pescadors de Palamós mantenen la facturació, tot i pescar menys gamba vermella
La facturació de la Confraria de Pescadors de Palamós es va mantenir força estable l'any passat,...
27/04/2026 - Medi Ambient Amics de les Illes Formigues diu que les anàlisis de les aigües de bany, no recullen tots els impactes de l'avaria a la depuradora
L'Associació Amics de les Illes Formigues considera que les anàlisis que està fent el Consorci...
27/04/2026 - Societat L'Ajuntament de Palamós vol recuperar el Centre Obert pel curs que ve
El Centre Obert de Palamós, situat al barri d'Es Pla, tornarà a funcionar a partir de l'inici del...
27/04/2026 - Serveis El Wind Surf fa la seva primera escala de l'any a Palamós
El veler de luxe Wind Surf fa avui dilluns la primera escala de les tres que té previstes aquest...
27/04/2026 - Política Pilar Arxé és la nova presidenta local de Junts per Catalunya
Junts per Catalunya a Palamós i Sant Joan ha renovat els càrrecs de la seva executiva local, i ha...