19/11/2008 Política
Palamós rebrà un fons extraordinari d’uns 54 mil euros per part de la Diputació de Girona. La Diputació va aprovar ahir una ajuda econòmic a tots els municipis de Girona per fer front a la crisi.Aquesta injecció econòmica permetrà als municipis gironins finançar actuacions realitzades entre aquest any i el 16 de febrer de 2009. L’alcaldessa de Palamós i vicepresidenta de la Diputació, Teresa Ferrés, expressa satisfacció per aquesta mesura.
CITA TERESA FERRÉS
En total, la Diputació repartirà 3 milions d’euros entre 221 municipis gironins. Els ajuntaments de menys de 3 mil habitants tenen garantit un ajut fix de 7.500 euros. La resta de la dotació es repartirà entre les localitats més grans, segons els criteris de territori, pressupost i població que regeixen el fons de subvencions. Aquest és el cas de Palamós, que comptarà amb un fons extra d’uns 54 mil euros.
Teresa Ferrés
Totes les notícies:
14/07/2026 - Societat Salut presenta una eina per mesurar la mortalitat lligada a la calor
El Departament de Salut de la Generalitat ha estrenat en els últims dies una eina pionera per...
14/07/2026 - Societat Bombers recorda que en cas d'incendi cal seguir les indicacions dels professionals i no autoevacuar-se
De l'1 al 9 de juliol, a Catalunya s'han produït prop de 400 incendis de vegetació. Alguns d'ells...
14/07/2026 - Successos Crema un cotxe de matinada a l'aparcament de Santiago Bañeras
Aquesta matinada passada hi ha hagut un incendi a l'aparcament de Santiago Bañeras i Goday, a...
14/07/2026 - Obres i Urbanisme Aprovació definitiva per a les obres de La Gorga
L'Ajuntament de Palamós ha fet l'aprovació definitiva del projecte d'obres per reformar els...
14/07/2026 - Serveis L'Ajuntament adjudica 14 llocs de venda per a la Fira de Santa Maria
L'Ajuntament de Palamós ha adjudicat un total de 14 llocs de venda no sedentaris pel mercat...