12/11/2008 Societat
El regidor de Projecció Econòmica, Antoni Bachiller, ha manifestat el suport de l'Ajuntament als treballadors de Hutchinson.
Les reaccions a la notícia de la futura regulació d'ocupació a Hutchinson Palamós no s’han fet esperar. El Govern municipal se solidaritza amb el moment difícil que viuen els treballadors de la fàbrica de La Pietat i els ofereix tot el seu suport institucional. El regidor de Desenvolupament Econòmic de l’Ajuntament de Palamós, Antoni Bachiller, ho ha manifestat així.
CITA ANTONI BACHILLER
L’alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés, que forma part de la delegació oficial que participa en el creuer de treball pel Mediterrani, ha volgut també donar suport als treballadors de Hutchinson Palamós.
CITA TERESA FERRÉS
Està previst que membres de l’equip de govern es reuneixin la setmana que ve amb representants del comitè d’empresa de Hutchinson Palamós, per analitzar la difícil situació dels treballadors de la fàbrica de La Pietat.
Totes les notícies:
11/10/2026 - Esports El Palamós s'emporta la victòria al camp del Caldes de Montbui (0-2)
El Palamós ha sumat avui la primera victòria de la temporada fora del seu estadi, després de...
09/10/2026 - Successos Els Mossos detenen un multireincident que tenia una ordre d'ingrés a presó
Els Mossos d'Esquadra van detenir aquest dimecres passat a Palamós i Sant Joan un home de 43 anys...
09/10/2026 - Serveis Escala doble de creuer al port de Palamós, diumenge i dilluns
El port de Palamós reprèn les escales de creuer, coincidint amb aquest cap de setmana llarg de la...
09/10/2026 - Serveis Palamós completa 'La ComerÇiada' en un cap de setmana llarg
La festa del comerç local 'la ComerÇiada' encara ja la seva recta final a Palamós i Sant Joan....
09/10/2026 - Serveis Comença la campanya gastronòmica 'Temps de taverna'
Palamós i Sant Joan engega avui, per segon any consecutiu, la campanya gastronòmica 'Temps de...