11/11/2008 Societat
El regidor de Mobilitat de l'Ajuntament de Palamós, Alfons Bartolomé.
Les àrees de Mobilitat i Via Pública de l’Ajuntament de Palamós col•locaran cinc ressalts en tres dels carrers més conflictius del municipi. Es tracta dels carrers d’Enric Vincke, del President Macià i de López Puigcerver. Uns carrers que s’han convertit en punts negres per al trànsit rodat de Palamós. En menys d’un mes es posaran aquestes petites elevacions del paviment en les zones on hi ha els passos de vianants. L'objectiu és reduir la velocitat dels vehicles.
Aquests carrers són alguns dels principals vials d’accés al centre de Palamós. Darrerament han estat testimonis de repetits accidents de trànsit, especialment a la cruïlla d’Enric Vincke amb President Macià. Aquests sinistres van fer plantejar l’Àrea de Mobilitat de l’Ajuntament la necessitat de prendre mesures per tal de frenar la velocitat dels cotxes. Ho explica el seu regidor, Alfons Bartolomé.
CITA ALFONS BARTOLOMÉ 1
Descartada aquesta opció, Bartolomé diu que en poques setmanes es procedirà a la col•locació de ressalts al paviment d’aquests carrers.
CITA ALFONS BARTOLOMÉ 2
El regidor de Mobilitat ha dit també que l’empresa encarregada de realitzar aquests treballs estarà fent aquells dies altres actuacions al municipi. Aquest fet comportarà un estalvi en l’execució de l’obra.
Alfons Bartolomé 1
Alfons Bartolomé 2
Totes les notícies:
27/07/2026 - Societat L'hospital de Palamós tindrà un equip d'hospitalització domiciliària
La Fundació Hospital de Palamós vol incorporar abans no acabi aquest any un equip...
27/07/2026 - Societat L'Ajuntament licita el contracte de gestió de la Llar d'Infants Municipal
L'Ajuntament de Palamós ha iniciat la fase de licitació del contracte de gestió de la Llar...
27/07/2026 - Societat Palamós farà 3 jornades consecutives de donació de sang a l'agost
El Banc de Sang i Teixits de Catalunya i l'Associació de Donants de Sang de Girona convoquen 3...
27/07/2026 - Societat Mossos d'Esquadra reforça les comissaries de costa durant l'estiu
Els Mossos d'Esquadra han posat en marxa aquest estiu un pla integral de seguretat a tot el...
27/07/2026 - Medi Ambient Calonge i Sant Antoni posa punts informatius sobre la recollida de residus
L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha posat en marxa un sistema de punts informatius de carrer...