10/11/2008 Societat
El regidor de l'Entesa, Èrik Solés.
El grup municipal de l’Entesa diu que l’eficàcia demostrada per l’equip de govern municipal de Palamós a l’hora d’aconseguir subvencions, la podria aplicar també en reforçar l’Àrea d'Acció Social o en potenciar les polítiques de joventut. El regidor ecosocialista, Èrik Solés, s’ha referit al cas del creuer de treball, en el qual la Diputació de Girona i Ports de la Generalitat aporten més de la meitat del cost total del projecte.El regidor de l’Entesa ha volgut deixar clar que el seu grup considera el viatge de treball per la Mediterrània una bona iniciativa. Solés creu, però, que el govern podria demostrar la mateixa efectivitat que ha tingut en l'obtenció de recursos econòmics per aquest projecte, i aconseguir altres inversions que permetin realitzar polítiques més pròpies d’un govern d’esquerres.
CTIA ÈRIK SOLÉS
El creuer de treball tindrà un cost d’uns 52 mil euros. La Diputació de Girona aportarà 20 mil euros i Ports de la Generalitat 10 mil. La resta la posaran els empresaris que participen en el viatge.
Totes les notícies:
04/11/2026 - Política Som-hi demana al govern més rigor i transparència en la gestió econòmica de l'Ajuntament
Som-hi per Palamós i Sant Joan demana al govern municipal més rigor i transparència en la...
04/11/2026 - Obres i Urbanisme Afectacions de mobilitat per les obres d'asfaltatge
Les obres d'asfaltatge de carrers del municipi, que us vam avançar ahir, comporten una sèrie...
04/11/2026 - Medi Ambient SOS Costa Brava denuncia que la normativa de protecció de la posidònia no es fa complir i reclama set mesures urgents
SOS Costa Brava denuncia la manca de control efectiu sobre el fondeig d’embarcacions a les...
04/11/2026 - Societat Xerrada informativa a Palamós i Sant Joan sobre la vaga general de l'11N
El Sindicat d'Habitatge de Girona i la CGT han organitzat una xerrada informativa a Palamós i Sant...
04/11/2026 - Societat La Diputació de Girona i la Gasol Foundation s'alien per promoure la salut infantil a escoles gironines en situació de vulnerabilitat
La Diputació de Girona i la Gasol Foundation han signat un conveni de col·laboració per...