05/11/2008 Esports
El veterà defensa vasc, Gorka Garagarza.
L'entrenador del Palamós Club de Futbol, Jordi Condom, i la plantilla palamosina resten importància al fet de rebre consecutivament a casa dos dels cinc primers classificats. Aquest diumenge el Santboià, cinquè, i la setmana vinent l'Hospitalet, segon, visitaran el Nou Estadi. Aquest doble enfrontament, a casa, amb dos dels candidats a jugar la fase d'ascens a Segona Divisió B no arriba en el millor moment. L'equip palamosí només ha sumat un punt dels dotze últims jugats, sumant dues derrotes en els derbis gironins amb el Cassà i el Blanes, i un empat aquest passat dissabte al camp de l'Amposta. El tècnic del Palamós, Jordi Condom, diu que malgrat que els resultats no han estat bons, l'actitud si que ho ha estat. Segons Jordi Condom, aquest doble compromís, a casa, s'ha d'afrontar pensant partit a partit.
CITA JORDI CONDOM
El balanç del Palamós a casa es pot qualificar de regular ja que ha sumat vuit de quinze punts en joc. En resum, dues victòries amb el Mataró i la Pobla de Mafumet, dos empats amb la Rapitenca i el Reus i una derrota, en el darrer partit, contra el Blanes. Per contra, el proper rival dels palamosins, el Santboià, ha estat capaç de guanyar tres partits fora de casa als camp del Premià, la Pobla de Mafumet i Blanes. El veterà defensa basc Gorka Garagarza considera que el fet d'enfrontar-se a equips ben classificats els donarà una motivació afegida.
CITA GORKA GARAGARZA
El Santboià és cinquè amb dinou punts, mentre el Palamós és quinzè amb onze. Els números del següent rival, l'Hospitalet, espanten encara més. L'equip barceloní és, juntament amb l'Espanyol B, l'únic equip de la categoria que encara no ha perdut cap partit. Fora de casa presenta un balanç espectacular, amb 3 victòries als camps del Prat, El Reus i la Pobla de Mafumet, i dos empats als camps de la Rapitenca i del Mataró. A més, es tracta de l'equip menys golejat: només set gols en deu partits.
Per al partit contra el Santboià, Jordi Condom no podrà comptar amb el migcampista Fernando Echenique, encara lesionat, i està pendent de l'evolució de Carmelo Alejo.
Jordi Condom
Gorka Garagarza
Totes les notícies:
10/09/2026 - Cultura Cants i danses populars, avui en la revetlla de la Diada a Palamós
A les 8 d'aquest vespre, Palamós farà la tradicional revetlla de la Diada Nacional de Catalunya....
10/09/2026 - Serveis El port concentra dues escales de creuer durant el cap de setmana
Després que l'escala de creuer prevista per a ahir dimecres no es va poder fer a causa de la...
10/09/2026 - Política JuntsxCat proposa dedicar un espai públic de Palamós a l'agermanament amb Rheda-Wiedenbrück
Junts per Catalunya, en l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, vol que el municipi dediqui el nom...
10/09/2026 - Societat Palamós recollirà donacions de sang, aquest dissabte al passeig
Després del bon resultat que van tenir les 3 jornades de donació de sang i plasma que es van fer...
10/09/2026 - Cultura Les Braves fan el seu segon Bingo Musical per la Diada
Per segon any consecutiu, la colla Les Braves celebrarà demà la Diada de l'Onze de Setembre a...