03/11/2008 Societat
Joan Fontanet, regidor del Partit Popular.
El regidor del Partit Popular a l'Ajuntament de Palamós, Joan Fontanet, s’ha queixat de l’estat d’abandonament en què es troba el solar on hi havia les antigues instal·lacions de la companyia elèctrica Fecsa-Endesa, al carrer de Santa Marta, i que actualment s’usa com a pàrquing. El regidor d’Urbanisme, Josep Buxeda, ha recordat que l’Ajuntament i l’empresa elèctrica tenen signat un conveni que permetrà al consistori la titularitat d’una futura plaça pública al solar. Buxeda diu que, amb la recent entrada en vigència del nou Pla d'Ordenació Urbana, ja podran començar les millores de l’indret.El solar ha estat el blanc de les crítiques del regidor del Partit Popular a l’Ajuntament de Palamós, Joan Fontanet. El portaveu del grup popular ha denunciat el mal estat en què es troba aquest solar, que en l'actualitat s'utilitza com a pàrquing temporal.
CITA JOAN FONTANET
L’empresa Fecsa-Endesa és l’actual propietaria del solar situat al carrer de Santa Marta. Existeix, però, un conveni entre l’Ajuntament de Palamós i l’empresa elèctrica pel qual una part d'aquest espai passarà a ser plaça pública. Ho explica el regidor d’Urbanisme de l’Ajuntament de Palamós, Josep Buxeda.
CITA JOSEP BUXEDA
L’aplicació del nou Pla d’Ordenació Urbanística Municipal, vigent des del passat 10 d’octubre, permetrà la renovació del sector, una part del qual serà urbanitzable.
Joan Fontanet
Josep Buxeda
Totes les notícies:
14/09/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament adjudica les obres d'un aparcament nou a Sant Joan
L'Ajuntament de Palamós ha adjudicat el projecte per condicionar uns terrenys del nucli de Sant...
14/09/2026 - Medi Ambient Publicat el calendari nou de la recollida de residus porta a porta comercial
L'Ajuntament de Palamós ja ha fet públic el calendari nou de recollida de residus porta a porta...
14/09/2026 - Serveis La Cambra de Palamós acompanya els processos d'emprenedoria empresarial
La Cambra de Comerç de Palamós ha posat en marxa aquest mes de setembre una línia nova de...
14/09/2026 - Societat El Consell Comarcal fa píndoles formatives en línia sobre alimentació
El Consell Comarcal del Baix Empordà organitza aquest mes de setembre un cicle de 5 píndoles...
14/09/2026 - Societat Les parròquies de Palamós obren les inscripcions per a la catequesi
Les parròquies de Palamós obren les inscripcions per a la catequesi 2026-2027. El tràmit es...