30/10/2008 Societat
Les tres campanyes gastronòmiques que organitza l'Associació de Restaurants de la Badia.
L’Associació de Restaurants de la Badia, que aplega establiments de Palamós, Calonge i Sant Antoni, acaba de posar en marxa una nova edició del Menú de l’Escamarlà. Enguany hi participen catorze restaurants que ofereixen un menú format per amanida de bolets, escamarlans a la planxa i calamars farcits. El preu és de 32 euros.El menú inclou també postres, vi Sumarroca i cafè. Els restaurants que prenen part a la campanya gastronòmica són l’Empordà-Can Ramon, de Calonge, Costa Brava, el Refugi de Pescadors, Guillermo i Can Simón, de Sant Antoni . També hi participen els següents establiments de Palamós: Bell Port, Ca l’Amadeu, Hotel Àncora, La Catifa, La Salinera, La Terrassa dels Pescadors, Maria de Cadaqués, Mas dels Arcs i el vaixell-restaurant Pasajes Costa Brava. En total són catorze restaurants, cinc més que en l’edició anterior. En tots ells el client podrà degustar un menú típic de la badia, format per plats de mar i muntanya.
El Menú de l'Escamarlà arriba enguany a la vuitena edició, amb bona demanda. Una campanya gastronòmica a preu tancat, que ajuda els restaurants que hi participen a pal·liar una mica la difícil situació econòmica derivada de la crisi. Ens ho explica el president de l'Associació de Restaurants de la Badia, Xavier Jabato.
CITA XAVIER JABATO
El Menú de l’Escamarlà ja s'està servint i s’allargarà fins el 21 de desembre. L’organitza l’Associació de Restaurants de la Badia, que també promou el Menú de la Gamba i el de l’Olla de Peix.
Xavier Jabato
Totes les notícies:
27/04/2026 - Serveis Els pescadors de Palamós mantenen la facturació, tot i pescar menys gamba vermella
La facturació de la Confraria de Pescadors de Palamós es va mantenir força estable l'any passat,...
27/04/2026 - Medi Ambient Amics de les Illes Formigues diu que les anàlisis de les aigües de bany, no recullen tots els impactes de l'avaria a la depuradora
L'Associació Amics de les Illes Formigues considera que les anàlisis que està fent el Consorci...
27/04/2026 - Societat L'Ajuntament de Palamós vol recuperar el Centre Obert pel curs que ve
El Centre Obert de Palamós, situat al barri d'Es Pla, tornarà a funcionar a partir de l'inici del...
27/04/2026 - Serveis El Wind Surf fa la seva primera escala de l'any a Palamós
El veler de luxe Wind Surf fa avui dilluns la primera escala de les tres que té previstes aquest...
27/04/2026 - Política Pilar Arxé és la nova presidenta local de Junts per Catalunya
Junts per Catalunya a Palamós i Sant Joan ha renovat els càrrecs de la seva executiva local, i ha...