30/10/2008 Societat
Les tres campanyes gastronòmiques que organitza l'Associació de Restaurants de la Badia.
L’Associació de Restaurants de la Badia, que aplega establiments de Palamós, Calonge i Sant Antoni, acaba de posar en marxa una nova edició del Menú de l’Escamarlà. Enguany hi participen catorze restaurants que ofereixen un menú format per amanida de bolets, escamarlans a la planxa i calamars farcits. El preu és de 32 euros.El menú inclou també postres, vi Sumarroca i cafè. Els restaurants que prenen part a la campanya gastronòmica són l’Empordà-Can Ramon, de Calonge, Costa Brava, el Refugi de Pescadors, Guillermo i Can Simón, de Sant Antoni . També hi participen els següents establiments de Palamós: Bell Port, Ca l’Amadeu, Hotel Àncora, La Catifa, La Salinera, La Terrassa dels Pescadors, Maria de Cadaqués, Mas dels Arcs i el vaixell-restaurant Pasajes Costa Brava. En total són catorze restaurants, cinc més que en l’edició anterior. En tots ells el client podrà degustar un menú típic de la badia, format per plats de mar i muntanya.
El Menú de l'Escamarlà arriba enguany a la vuitena edició, amb bona demanda. Una campanya gastronòmica a preu tancat, que ajuda els restaurants que hi participen a pal·liar una mica la difícil situació econòmica derivada de la crisi. Ens ho explica el president de l'Associació de Restaurants de la Badia, Xavier Jabato.
CITA XAVIER JABATO
El Menú de l’Escamarlà ja s'està servint i s’allargarà fins el 21 de desembre. L’organitza l’Associació de Restaurants de la Badia, que també promou el Menú de la Gamba i el de l’Olla de Peix.
Xavier Jabato
Totes les notícies:
14/09/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament adjudica les obres d'un aparcament nou a Sant Joan
L'Ajuntament de Palamós ha adjudicat el projecte per condicionar uns terrenys del nucli de Sant...
14/09/2026 - Medi Ambient Publicat el calendari nou de la recollida de residus porta a porta comercial
L'Ajuntament de Palamós ja ha fet públic el calendari nou de recollida de residus porta a porta...
14/09/2026 - Serveis La Cambra de Palamós acompanya els processos d'emprenedoria empresarial
La Cambra de Comerç de Palamós ha posat en marxa aquest mes de setembre una línia nova de...
14/09/2026 - Societat El Consell Comarcal fa píndoles formatives en línia sobre alimentació
El Consell Comarcal del Baix Empordà organitza aquest mes de setembre un cicle de 5 píndoles...
14/09/2026 - Societat Les parròquies de Palamós obren les inscripcions per a la catequesi
Les parròquies de Palamós obren les inscripcions per a la catequesi 2026-2027. El tràmit es...