27/10/2008 Esports
Jordi Condom, entrenador del Palamós C.F.
El Palamós Club de Futbol va cedir ahir la primera derrota de la temporada al Nou Estadi Municipal. Els palamosins van perdre davant el Blanes per zero a un. Va decidir un gol de penal, en un partit de joc força fluix. Amb aquesta derrota, el Palamós cau fins al cinquè lloc per la cua.Els locals potser van fer mèrits per obtenir un resultat millor. El cert és que l'equip va anar de més a menys i, després d'una bona primera part, a la segona ja no hi va haver capacitat de reacció. Tot s'havia decidit al minut 41 de la primera part quan Gallardo va perdre una pilota i es va veure obligat a fer penal al davanter del Blanes, Uri. Ell mateix va transformar la pena màxima, certificant la primera derrota a casa dels palamosins aquesta temporada. L'entrenador del Palamós, Jordi Condom, resumia així el partit.
CITA JORDI CONDOM 1
Jordi creu que els partits es decideixen per un cúmul de circumstàncies i que, dintre d'això, l'equip hauria de trobar una mica més de regularitat.
CITA JORDI CONDOM 2
La nota destacada del partit va ser el debut, a més com a titular, del davanter Gerard Maese, que la temporada passada jugava amb el juvenil de la Fundació Esportiva Palamós. Acaba de fer 19 anys i va superar amb nota el seu debut.
CITA JORDI CONDOM 3
El Palamós tornarà a la competició dissabte vinent, a les cinc de la tarda, al camp de l'Amposta.
A la Segona Regional, la Fundació Esportiva Palamós no va poder treure res de la seva visita al camp del Quart i va perdre per dos a un. Ja són sis derrotes en set partits. En aquest mateix grup, perd el Sant Antoni, dos a un, al camp del Quatre Vents, i victòria contudent del Calonge, quatre zero, davant el Blanes B. Els calongins es mantenen com a segons classificats.
Parlant ja del futbol de base de la Fundació Esportiva Palamós, destaquem aquests resultats. El cadet A va perdre, zero a un, amb l'Escola de Futbol del Gironès-Sàbat. Davant aquest mateix equip, l'infantil A va guanyar per quatre a dos. L'aleví A, per la seva banda, va cedir un empat a tres amb l'Escola de Futbol del Baix Ter.
En futbol set, el benjamí A superava l'Escola de Futbol de Sant Feliu per set a tres. Els ganxons tornaven la moneda guanyant el prebenjamí C per zero a vuit. El benjamí C va derrotar el Cristinenc, set a tres, el D va perdre, sis a set, amb l'Escola de Futbol del Baix Ter i, per últim, el prebenjamí B va golejar el Bisbalenc per vuit a zero.
En bàsquet, bona victòria del Carnisseries Arnall Palamós que va superar el Boet Mataró per 91 a 73. Els palamosins equilibren el seu balanç i ja tenen tres victòries i tres derrotes. Bona nota per al triplet format per Calsina, Miralles i Rocha, amb dinou punts cadascun. Esment especial per a Calsina, autor de sis cistelles triples.
El sènior femení, el Catalunya Nàutic, va vèncer amb autoritat a l'Escala, 59 a 80. Més resultats: el júnior masculí A es va desfer del Bescanó, 80 a 57, i el sub 25 masculí va superar per un marge més estret, 70 a 67, l'Intergrup Hotels Salt.
Jordi Condom 1
Jordi Condom 2
Jordi Condom 3
Totes les notícies:
12/06/2026 - Serveis Palamós viurà demà la seva gran festa gastronòmica de l'any amb la Fira de la Gamba
Tot està a punt perquè Palamós visqui demà dissabte la gran festa de la Fira de la Gamba....
12/06/2026 - Serveis Escala de creuer amb l'Azamara Onward
Les escales de creuer d'aquest mes de juny al port de Palamós arriben avui a l'equador, amb la...
12/06/2026 - Cultura Comença el muntatge de l'espai de Barraques a la platja Gran
Ja ha començat el muntatge de l'espai de Barraques de la Festa Major de Palamós 2026, a la platja...
12/06/2026 - Cultura Palamós celebra l'orgull LGTBIQ+ amb actes diversos
Palamós celebrarà demà dissabte amb diferents actes l'orgull del col·lectiu LGTBIQ+. D'una...
12/06/2026 - Esports Rita Scalise i David Jiménez (CN Palamós) a la Final Territorial de benjamins
Rita Scalise i David Jiménez, tots dos nedadors d'edat benjamina del Club Natació Palamós,...