Tercera edició del programa de joventut 'De què vas?'.

20/10/2008 Societat


El Punt Jove de Palamós.

El Punt Jove de Palamós.

El municipi de Palamós posa en marxa una nova edició del programa de salut i oci alternatiu ‘De què vas?’. A través de conferències, tallers, exposicions, teatre o concerts, es pretén arribar als joves per informar-los i assessorar-los sobre aquestes qüestions. Avui mateix s’obre l’exposició ‘Jo sóc rar’, que promou valors educatius i de convivència social per a adolescents de 12 a 16 anys.El programa 'De què vas?' es fa durant el darrer trimestre d'any però, de fet, dóna continuïtat a una feina que es fa durant tot l'any, especialment l'agent de salut que actua des del Punt Jove de Palamós. Es tracta, d'una banda, de resoldre dubtes al jovent sobre prevenció en l'àmbit de la salut i, per l'altra, d'oferir activitats culturals, musicals o esportives com alternatives d'oci. Raquel Gallego, regidora de Joventut de l'Ajuntament de Palamós.
CITA RAQUEL GALLEGO 1
Les activitats del programa 'De què vas?' comencen avui mateix amb l'obertura de l'exposició 'Jo sóc rar'. La mostra està formada per dotze plafons que, amb una estètica molt propera als joves, permet reflexionar sobre els valors socials d'adults i adolescents. Es pot veure al Punt Jove de Palamós, al carrer de Santa Marta, fins al dia 3 de novembre. Raquel Gallego.
CITA RAQUEL GALLEGO 2
Un cop acabada l'exposició 'Jo sóc rar', en començarà una altra que porta per títol 'La coca què?', que es podrà visitar fins al 14 de novembre. A banda, es faran tallers dedicats a la salut els dies 31 d'octubre, 7, 21 i 28 de novembre, i 5 de desembre. Relacions entre iguals, drogues, sexualitat o ciberadiccions, seran els temes a tractar. El programa 'De què vas?', que es fa per tercer any consecutiu, inclou també propostes lúdiques. El 7 de novembre es representarà a La Gorga l'obra de teatre 'No em ratllis', a càrrec de la companyia Teatracció. Els dies 22 i 29 de novembre es faran dos concerts acústics, a càrrec de grups palamosins, a l'escenari situat a la placeta del carrer de la Roda.


Raquel Gallego 1


Raquel Gallego 2



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...