14/10/2008 Societat
El Síndic de Greuges de Palamós ha intercedit per a replantejar algunes horaris del nou servei de transport urbà de viatgers, que va entrar en funcionament el passat mes de juny. El Síndic Jordi Sistach ha explicat a aquesta emissora que alguns veïns del barri del Tennis se li van queixar que els nous horaris del transport públic els causaven confusió.
CITA JORDI SISTACH
Aquests veïns també demanaven més vehicles en horari de matí. De fet, el servei contemplava els mateixos serveis que abans però repartits entre matí i tarda. Així mateix es volia un reforç el dimarts al matí per poder arribar al mercat setmanal. Sistach ha explicat que les recomanacions que ha fet sobre aquest cas han estat ateses per l'equip de govern.
Jordi Sistach
Totes les notícies:
27/04/2026 - Serveis Els pescadors de Palamós mantenen la facturació, tot i pescar menys gamba vermella
La facturació de la Confraria de Pescadors de Palamós es va mantenir força estable l'any passat,...
27/04/2026 - Medi Ambient Amics de les Illes Formigues diu que les anàlisis de les aigües de bany, no recullen tots els impactes de l'avaria a la depuradora
L'Associació Amics de les Illes Formigues considera que les anàlisis que està fent el Consorci...
27/04/2026 - Societat L'Ajuntament de Palamós vol recuperar el Centre Obert pel curs que ve
El Centre Obert de Palamós, situat al barri d'Es Pla, tornarà a funcionar a partir de l'inici del...
27/04/2026 - Serveis El Wind Surf fa la seva primera escala de l'any a Palamós
El veler de luxe Wind Surf fa avui dilluns la primera escala de les tres que té previstes aquest...
27/04/2026 - Política Pilar Arxé és la nova presidenta local de Junts per Catalunya
Junts per Catalunya a Palamós i Sant Joan ha renovat els càrrecs de la seva executiva local, i ha...