10/10/2008 Obres i Urbanisme
L'alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés.
El Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya publica avui el text del nou Pla d’Ordenació Urbana de Palamós. Això implica que el planejament urbanístic municipal ja és vigent i, per tant, totalment executiu. El tràmit d’avui posa el punt i final al procés que va començar fa gairebé vuit anys, quan el Ple municipal va demanar l’autorització de la Generalitat per dur a terme la revisió anticipada del planejament urbanístic del municipi.L'alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés, ha explicat avui que el nou POUM es converteix en l'eina urbanística que permetrà planificar un creixement acurat de Palamós per als pròxims 20 anys, aplicant mesures sostenibles, eficiència econòmica i coherència social. L'alcaldessa ha valorat avui per a Ràdio Palamós el que ella creu que són els elements essencials del nou planejament.
CITA TERESA FERRÉS 1
Com dèiem, la gestació del nou Pla d'Ordenació Urbana de Palamós ha durat pràcticament vuit anys. Teresa Ferrés ho justificava avui, així.
CITA TERESA FERRÉS 2
És possible que la setmana vinent hi hagi una compareixença informativa de l'equip de govern municipal per explicar quines seran les actuacions més prioritàries que, en relació al POUM, es desenvoluparan a partir d'ara.
Teresa Ferrés 1
Teresa Ferrés 2
Totes les notícies:
14/09/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament adjudica les obres d'un aparcament nou a Sant Joan
L'Ajuntament de Palamós ha adjudicat el projecte per condicionar uns terrenys del nucli de Sant...
14/09/2026 - Medi Ambient Publicat el calendari nou de la recollida de residus porta a porta comercial
L'Ajuntament de Palamós ja ha fet públic el calendari nou de recollida de residus porta a porta...
14/09/2026 - Serveis La Cambra de Palamós acompanya els processos d'emprenedoria empresarial
La Cambra de Comerç de Palamós ha posat en marxa aquest mes de setembre una línia nova de...
14/09/2026 - Societat El Consell Comarcal fa píndoles formatives en línia sobre alimentació
El Consell Comarcal del Baix Empordà organitza aquest mes de setembre un cicle de 5 píndoles...
14/09/2026 - Societat Les parròquies de Palamós obren les inscripcions per a la catequesi
Les parròquies de Palamós obren les inscripcions per a la catequesi 2026-2027. El tràmit es...