ERC demana rapidesa en la millora d'accessos al Vila-romà.

03/10/2008 Societat


El col·legi Vila-romà.

El col·legi Vila-romà.

El grup municipal d’Esquerra Republicana de Catalunya demana que s’accelerin els treballs de millora dels accessos al col•legi Vila-romà. Segons el grup opositor, cal fer aquestes actuacions de forma urgent per la problemàtica de trànsit que hi ha en aquest punt i el perill que això pot comportar per a la mainada que va a escola.Es tracta de delimitar un espai de vorera més ample a la zona de l'entrada a l'escola, a l'estil del que s'ha fet a La Salle o al Ruiz Giménez. L'objectiu és donar més espai als vianants, protegint-los del trànsit de vehicles. Des d'Esquerra Republicana es recorda que el curs escolar ja està en marxa i que les obres no poden esperar més perquè hi ha en joc la seguretat de la mainada. Dani Reixach, regidor d'ERC a l'Ajuntament de Palamós.
CITA DANI REIXACH
En el darrer Ple municipal, el regidor de Mobilitat, Alfons Bartolomé, ja es va referir a aquesta qüestió.
CITA ALFONS BARTOLOMÉ
Des d'Esquerra Republicana es lamenta que els problemes li toquin sempre a l'escola Vila-romà i es demana més sensibilitat de l'Ajuntament cap a la comunitat educativa d'aquest centre.


Dani Reixach


Alfons Bartolomé



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...