16/09/2008 Cultura
Avui es fa la primera sessió de les Converses d’idiomes, la nova activitat que organitza la biblioteca municipal Lluís Barceló i Bou de Palamós. Dos dies a la setmana, es formaran grups que faran una xerrada, els dimarts en anglès i els dijous en francès.Isabel Martín és la responsable de la biblioteca municipal de Palamós i explica el per què d'aquesta proposta.
CITA ISABEL MARTÍN
L'activitat és per a grups reduïts, de fins a deu persones. Les converses en anglès es faran tots els dimarts, de sis a set de la tarda, i les coordinarà Gary Keleghan. Les converses en francès seran els dijous, de dos quarts de quatre a dos quarts de cinc, i aniran a càrrec de Corinne Pinon.
Altres activitats que organitza la biblioteca municipal de Palamós són la tertúlia literària, l'Hora del conte, les audicions musicals infantils o les exposicions.
Isabel Martín
Totes les notícies:
27/04/2026 - Serveis Els pescadors de Palamós mantenen la facturació, tot i pescar menys gamba vermella
La facturació de la Confraria de Pescadors de Palamós es va mantenir força estable l'any passat,...
27/04/2026 - Medi Ambient Amics de les Illes Formigues diu que les anàlisis de les aigües de bany, no recullen tots els impactes de l'avaria a la depuradora
L'Associació Amics de les Illes Formigues considera que les anàlisis que està fent el Consorci...
27/04/2026 - Societat L'Ajuntament de Palamós vol recuperar el Centre Obert pel curs que ve
El Centre Obert de Palamós, situat al barri d'Es Pla, tornarà a funcionar a partir de l'inici del...
27/04/2026 - Serveis El Wind Surf fa la seva primera escala de l'any a Palamós
El veler de luxe Wind Surf fa avui dilluns la primera escala de les tres que té previstes aquest...
27/04/2026 - Política Pilar Arxé és la nova presidenta local de Junts per Catalunya
Junts per Catalunya a Palamós i Sant Joan ha renovat els càrrecs de la seva executiva local, i ha...