15/09/2008 Societat
El col·legi públic Vila-romà de Palamós.
Quinze mesos després de l'inici de les obres, el col·legi públic Vila-romà de Palamós ha estrenat avui el seu nou parvulari. El mòdul d'educació infantil havia estat molt reivindicat per la comunitat educativa del centre.Es tracta de sis noves aules, més una de psicomotricitat, que donen acollida a 125 alumnes. Concretament, hi ha una classe de P-3, dues de P-4 i dues més de P-5. L'aula restant es destina a l'ensenyament d'anglès a aquests alumnes d'etapa infantil. La directora del col·legi Vila-romà, Carme Pantinat, ho ha valorat avui així.
CITA CARME PANTINAT 1
Dels tres mòduls prefabricats que van fer de parvulari el curs passat, un s'ha tret i els altres dos s'han deixat. L'escola encara no sap quin ús els donarà, explica la seva directora.
CITA CARME PANTINAT 2
El curs 2008-2009 ha començat al col·legi Vila-romà amb la bona notícia del nou parvulari. Ara falta que el procés per aconseguir el nou edifici de primària segueixi endavant. L'avantprojecte es va presentar al juliol i aviat hauria d'estar enllestit el projecte constructiu.
Carme Pantinat 1
Carme Pantinat 2
Totes les notícies:
27/07/2026 - Societat L'hospital de Palamós tindrà un equip d'hospitalització domiciliària
La Fundació Hospital de Palamós vol incorporar abans no acabi aquest any un equip...
27/07/2026 - Societat L'Ajuntament licita el contracte de gestió de la Llar d'Infants Municipal
L'Ajuntament de Palamós ha iniciat la fase de licitació del contracte de gestió de la Llar...
27/07/2026 - Societat Palamós farà 3 jornades consecutives de donació de sang a l'agost
El Banc de Sang i Teixits de Catalunya i l'Associació de Donants de Sang de Girona convoquen 3...
27/07/2026 - Societat Mossos d'Esquadra reforça les comissaries de costa durant l'estiu
Els Mossos d'Esquadra han posat en marxa aquest estiu un pla integral de seguretat a tot el...
27/07/2026 - Medi Ambient Calonge i Sant Antoni posa punts informatius sobre la recollida de residus
L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha posat en marxa un sistema de punts informatius de carrer...