10/09/2008 Societat
El pal i l'estelada col·locats aquesta tarda a la plaça dels Països Catalans.
La bandera estelada oneja des d'aquesta tarda a Palamós, commemorant el centenari d’aquesta bandera. Esquerra Republicana de Catalunya havia demanat que l’estelada es posés a la balconada de l’Ajuntament o a la plaça de Catalunya. Finalment s’ha arribat al pacte que la bandera onegi en un pal situat a la plaça dels Països Catalans.Així es va acordar després que l'equip de govern desestimés la proposta dels republicans. El portaveu d'aquest grup, Dani Reixach, ho ha valorat així.
CITA DANI REIXACH
El grup municipal d'Esquerra Republicana no té previst fer cap acte al lloc on s'ha posat l'estelada i participarà en els actes institucionals que se celebraran a la plaça de Catalunya.
Dani Reixach
Totes les notícies:
27/04/2026 - Serveis Els pescadors de Palamós mantenen la facturació, tot i pescar menys gamba vermella
La facturació de la Confraria de Pescadors de Palamós es va mantenir força estable l'any passat,...
27/04/2026 - Medi Ambient Amics de les Illes Formigues diu que les anàlisis de les aigües de bany, no recullen tots els impactes de l'avaria a la depuradora
L'Associació Amics de les Illes Formigues considera que les anàlisis que està fent el Consorci...
27/04/2026 - Societat L'Ajuntament de Palamós vol recuperar el Centre Obert pel curs que ve
El Centre Obert de Palamós, situat al barri d'Es Pla, tornarà a funcionar a partir de l'inici del...
27/04/2026 - Serveis El Wind Surf fa la seva primera escala de l'any a Palamós
El veler de luxe Wind Surf fa avui dilluns la primera escala de les tres que té previstes aquest...
27/04/2026 - Política Pilar Arxé és la nova presidenta local de Junts per Catalunya
Junts per Catalunya a Palamós i Sant Joan ha renovat els càrrecs de la seva executiva local, i ha...