29/08/2008 Obres i Urbanisme
El president de la Cambra de Comerç de Palamós, Xavier Ribera.
Les tres cambres de comerç gironines, entre elles la de Palamós, reivindiquen que s’acceleri la construcció de la variant de La Bisbal i que no es perdi més temps en debats sobre la seva necessitat. Els empresaris consideren indispensable aquesta infraestructura per al desenvolupament econòmic de la zona. Les cambres reclamen també a la Generalitat un impuls a l’obra pública per compensar la desacceleració econòmica.Segons les cambres de comerç de Girona, Palamós i Sant Feliu de Guíxols les dades d'obra civil del primer semestre d'any a Catalunya baixen d'un 24 per cent respecte de l'any anterior. Això, segons els empresaris, no permet ser optimista per tal de contrarrestar amb obra pública el procés de desacceleració del sector de la construcció residencial. Xavier Ribera, president de la Cambra de Comerç de Palamós.
CITA XAVIER RIBERA 1
Les cambres de comerç gironines demanen a l'administració que agiliti els tràmits per adjudicar la construcció de noves infraestructures i equipaments públics. L'Anella de les Gavarres és, en aquest sentit, la principal reivindicació. Xavier Ribera.
CITA XAVIER RIBERA 2
Els empresaris insisteixen especialment en la construcció de la variant de La Bisbal. Les cambres diuen que no té sentit tornar a obrir debats que, asseguren, fan arribar a dubtar de la necessitat de l'obra. Els qui posen en dubte aquesta necessitat, segons les cambres de comerç gironines, i el creixement industrial de la comarca, no tenen una actitud coherent, assenyalen els empresaris. En aquest sentit, recorden que la majoria de les noves inversions de capital consideren les infraestructures com a vitals per decidir la seva localització.
Xavier Ribera 1
Xavier Ribera 2
Totes les notícies:
10/06/2026 - Serveis Adjudicades 11 de les 19 parades del Mercat Municipal nou
L'Ajuntament de Palamós ha adjudicat 11 concessions de llocs de venda en el Mercat Municipal nou....
10/06/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament començarà després de l'estiu els asfaltatges i la millora de voreres
L'Ajuntament de Palamós preveu començar la tardor vinent les obres d'asfaltatges de carrers i de...
10/06/2026 - Política Comuns fa preguntes al Parlament per l'avaria de la depuradora de Mont-ras
El grup dels Comuns al Parlament de Catalunya ha registrat una bateria de preguntes per demanar...
10/06/2026 - Societat En marxa les preinscripcions del curs 2026-27 a l'Escola Municipal d'Adults
L'Escola Municipal d'Adults de Palamós comença avui el període de preinscripcions pel curs que...
10/06/2026 - Societat Palamós tanca amb èxit una nova edició del Projecte Rossinyol
El projecte educatiu Rossinyol acaba de tancar una altra edició a Palamós, i ho ha fet amb èxit....