29/08/2008 Obres i Urbanisme
El president de la Cambra de Comerç de Palamós, Xavier Ribera.
Les tres cambres de comerç gironines, entre elles la de Palamós, reivindiquen que s’acceleri la construcció de la variant de La Bisbal i que no es perdi més temps en debats sobre la seva necessitat. Els empresaris consideren indispensable aquesta infraestructura per al desenvolupament econòmic de la zona. Les cambres reclamen també a la Generalitat un impuls a l’obra pública per compensar la desacceleració econòmica.Segons les cambres de comerç de Girona, Palamós i Sant Feliu de Guíxols les dades d'obra civil del primer semestre d'any a Catalunya baixen d'un 24 per cent respecte de l'any anterior. Això, segons els empresaris, no permet ser optimista per tal de contrarrestar amb obra pública el procés de desacceleració del sector de la construcció residencial. Xavier Ribera, president de la Cambra de Comerç de Palamós.
CITA XAVIER RIBERA 1
Les cambres de comerç gironines demanen a l'administració que agiliti els tràmits per adjudicar la construcció de noves infraestructures i equipaments públics. L'Anella de les Gavarres és, en aquest sentit, la principal reivindicació. Xavier Ribera.
CITA XAVIER RIBERA 2
Els empresaris insisteixen especialment en la construcció de la variant de La Bisbal. Les cambres diuen que no té sentit tornar a obrir debats que, asseguren, fan arribar a dubtar de la necessitat de l'obra. Els qui posen en dubte aquesta necessitat, segons les cambres de comerç gironines, i el creixement industrial de la comarca, no tenen una actitud coherent, assenyalen els empresaris. En aquest sentit, recorden que la majoria de les noves inversions de capital consideren les infraestructures com a vitals per decidir la seva localització.
Xavier Ribera 1
Xavier Ribera 2
Totes les notícies:
26/04/2026 - Esports El Palamós CF guanya a casa davant el Juventus-Lloret (4-1)
El Palamós ha sumat els tres punts disputats al Municipal Palamós - Costa Brava davant el FC...
24/04/2026 - Medi Ambient Palamós suspèn en qualitat de l'aire dels entorns escolars
Una campanya de l'entitat Ecologistes en Acció per mesurar els nivells de diòxid de nitrogen en...
24/04/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament millorarà més de 12.000 m2 de calçades i voreres
El Ple de l'Ajuntament de Palamós ha aprovat aquesta setmana incrementar fins als 800.000 euros la...
24/04/2026 - Política Govern i oposició topen per les ajudes a Progat
Els grups polítics de l'Ajuntament de Palamós van debatre a fons aquest dimarts passat en el Ple...
24/04/2026 - Serveis El creuer Seabourn Venture farà escala a Palamós aquest diumenge
Nova escala de creuer al port de Palamós, prevista per a aquest diumenge vinent. Anirà a càrrec...