22/08/2008 Cultura
Un moment de l'espectacle 'Sub'.
Unes 400 persones van assistir ahir a la nit a la representació de l’espectacle ‘Sub’ que La Fura dels Baus va oferir a bord del vaixell Naumón, amarrat al port de Palamós. Entre els espectadors hi havia l’expresident de la Generalitat, Pasqual Maragall.Una de les particularitats de l'espectacle va ser la participació com a figurants de cinc persones de Palamós. Una d'elles era Marc Boix. Avui ha explicat a Ràdio Palamós alguna de les coses que va haver de fer.
CITA MARC BOIX 1
Boix, que ja havia fet teatre però a nivell amateur, valora com a bona l'experiència d'haver pogut participar des de dins en un muntatge de la Fura dels Baus. Tot i això, creu que no repetiria.
CITA MARC BOIX 2
Després d'estar ahir a Palamós, La Fura dels Baus es trasllada ara al port de Roses on demà a la nit representarà també l'obra 'Sub'.
Marc Boix 1
Marc Boix 2
Totes les notícies:
27/07/2026 - Societat L'hospital de Palamós tindrà un equip d'hospitalització domiciliària
La Fundació Hospital de Palamós vol incorporar abans no acabi aquest any un equip...
27/07/2026 - Societat L'Ajuntament licita el contracte de gestió de la Llar d'Infants Municipal
L'Ajuntament de Palamós ha iniciat la fase de licitació del contracte de gestió de la Llar...
27/07/2026 - Societat Palamós farà 3 jornades consecutives de donació de sang a l'agost
El Banc de Sang i Teixits de Catalunya i l'Associació de Donants de Sang de Girona convoquen 3...
27/07/2026 - Societat Mossos d'Esquadra reforça les comissaries de costa durant l'estiu
Els Mossos d'Esquadra han posat en marxa aquest estiu un pla integral de seguretat a tot el...
27/07/2026 - Medi Ambient Calonge i Sant Antoni posa punts informatius sobre la recollida de residus
L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha posat en marxa un sistema de punts informatius de carrer...