Més queixes pel trànsit a Sant Joan.

13/08/2008 Societat


Accés al nucli antic de Sant Joan.

Accés al nucli antic de Sant Joan.

L’Associació de Veïns de Sant Joan assegura que les mesures informatives adoptades per l’Àrea de Mobilitat de l’Ajuntament de Palamós no han funcionat i que Sant Joan continua tenint problemes amb el trànsit rodat. L’entitat diu que els vehicles no respecten les zones peatonals i demana que la Policia Local sancioni.La major part dels carrers del nucli antic de Sant Joan tenen el trànsit restringit des que es va fer la remodelació urbanística d'aquest àmbit. Els veïns asseguren que aquestes restriccions no es respecten, com tampoc es fa amb la limitació de velocitat. Mercè Garcia, presidenta de l'Associació de Veïns de Sant Joan.
CITA MERCÈ GARCIA
L'Associació ja va expressar aquestes queixes a principis d'any. Aleshores, l'Ajuntament de Palamós es va comprometre a fer una campanya informativa entre els conductors. La mesura, segons els veïns, no ha servit de res. El col·lectiu reclama que la Policia Local passi de la informació i els avisos a les sancions.


Mercè Garcia



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...