Casagran està segur que CDC i UDC s'entendran a Palamós.

08/08/2008 Política


Miquel Casagran.

Miquel Casagran.

El nou secretari de Política Municipal d’Unió Democràtica de Catalunya al Baix Empordà, el palamosí Miquel Casagran, diu que treballarà per millorar la relació entre el seu partit i Convergència Democràtica a tots els municipis. En el cas de Palamós, tot i les males relacions existents es mostra convençut que els dos partits es poden entendre i fer una candidatura forta de cares a les eleccions municipals de 2011.Casagran ha estat nomenat recentment secretari de Política Municipal d'UDC al Baix Empordà, en el marc de la renovació de càrrecs d'una executiva que torna a estar encapçalada pel bisbalenc Xavier Dilmé. Dins de les seves competències, Miquel Casagran haurà de vetllar per potenciar la presència municipal del seu partit i, per tant, de fomentar l'entesa amb els socis de Convergència Democràtica.
CITA MIQUEL CASAGRAN 1
Una papereta difícil és la que se li presenta a Palamós, amb els dos partits enfrontats des de les últimes eleccions municipals. No obstant, Casagran afirma que no serà difícil que els socis de la federació nacionalista es tornin a entendre.
CITA MIQUEL CASAGRAN 2
Casagran és regidor de Convergència i Unió a l'Ajuntament de Palamós, formant part d'un grup municipal que està format per tres regidors d'Unió Democràtica. La candidatura encapçalada per la demòcratacristiana Isabel Ruiz no va tenir el suport de la major part de la militància de Convergència.


Miquel Casagran 1


Miquel Casagran 2



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...